Nova generacija BMW serije 3, bo stopila v prodajo šele marca 2019. Avtomobil iz mehanskega vidika zagotovo ne bo revolucionaren, saj bo sestavljen iz dobro preverjenih, a nadgrajenih komponent, ki bodo povečale zmogljivost in izboljšale izkoristek. Čeprav smo nekaj časa domnevali (in upali), da bo 1.5 litrski trivaljnik ostal le za modele s prednjim pogonom, kot so avtomobili znamke MINI ter modela BMW X1 ali X2, je sedaj znano, da se bo ta pogonski agregat svojo mesto našel tudi v naslednji generaciji serije 3.
Potrdimo lahko tudi, da bodo vse komponente TwinPower Turbo tehnologije, ekstenzivno nadgrajene. Pri bencinskih agregatih se bo tako pritisk vbrizgavanja povišal na 350 bar, dodatno bodo dobili tudi filter trdih delcev, dizle pa čaka vgradnja SCR katalizatorja ter posebnega rezervoarja za AdBlue tekočino. Do oznak 20i in 20d bosta tako kot do sedaj uporabljena bencinski in dizelski trivaljnik, do oznak 30i in 30d pa bodo za pogon skrbeli štirivaljniki. Šestvaljnika bosta ostala le za najvišja dva modela z oznako M Performance.
Do predstavitve modela BMW M3 bosta tako vrh ponudbe predstavljali različici M340i in M340d, ki bosta kot že rečeno, edina dva uporabljala vrstna šestvaljnika s TwinScroll ttehnologijo, tremi litri prostornine in izključno le s štirikolesnim pogonom ter avtomatskim menjalnikom. Pri dizelskem modelu se pričakuje med 320 in 340 konjskih moči, dočim bo bencinski brat ponujal precej zajetnih 380 konjskih moči, kar je malenkost več od BMW X3 M40i.
Na voljo bosta seveda tudi dve plug-in hibridni različici v obliki modelov 325e in 330e. Prvi bo uporabil enako kombinacijo kot MINI Cooper SE Countryman ALL4 ter proizvajal okoli 230 konjskih moči, slednji pa bo imel pod motornim pokrovom vgrajen bencinski štirivaljnik, ki bo skupaj z elektromotorjem zagotavljal kar 282 konjskih moči. Če potegnemo črto bodo ostali vsi preverjeni motorji, ki pa bodo dodobra dodelani, zato bomo skozi celoten portfelj modela lahko videli prirastek v moči in navoru, kar pa bi lahko v kombinaciji z domnevnim velikim zmanjšanjem teže nove generacije, to pomenilo še večji napredek v zmogljivosti in varčnosti primerjavi s sedanjo generacijo.
BMW bo predstavil novo serijo 3 oktobra, na letošnjem avtomobilskem salonu v parizu.