Si M760Li in B7 xDrive skačeta v zelje? Dve svetovni premieri, dva izjemna modela, dva različna motorja, a vseeno identična zmogljivost 600 konjskih moči in 800 Nm navora. Kateri je boljši? Kateri je hitrejši? Tokrat se osredotočimo na ALPINA B7 xDrive, katerega srce je bitje 4,4-litrskega osemvaljnika.

Mesec dni nazaj smo prvič izvedeli, da ima BMW ALPINA za nas pripravljeno pravo poslastico. Seveda je bilo za pričakovati, da bo ALPINA po predstavitvi nove generacije paradnega konja BMW znamke G11/12 serije 7 ustvarila svojo umetnino, in edini pravi način za predstavitev je nedvomno švicarska avtomobilska prestolnica, ki v začetku marca vsako leto predstavi vso elito. Unikatna kombinacija pogona in zmogljivosti sedmici omogoča, da do stotice pridri v le 3,7 sekunde, kar je 0,2 sekunde hitreje od mogočnega dvanajstvaljnika v M760Li – dokaz, da prostornina motorja ni vedno vse.

Najnaprednejše vzmetenje in tehnologija šasije Alpine se prvič sreča z Integral Active Steering za ultimativno vozno dinamiko in udobje. ALPINA pa je priskrbela tudi posebno poslastico ob pritisku na gumb Sport+, saj se ob tej izbiri cel avtomobil prilagodi maksimalnemu izkoristku zmogljivosti in se zniža za dobra 2 centimetra. ALPINA B7 xDrive bo v ZDA na voljo z začetkom pomladi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Novi 4,4-litrski osemvaljnik z dvojnim turbinskim polnjenjem omogoča več kot 600 konjev med 5750 in 6250 obrati na minuto, ter maksimalnim navorom 800 Nm od 3000 obratov. Za bavarskega paradnega konja so se pri ALPINi zares potrudili, saj je nova generacija za kar 0,8 sekunde hitrejša od predhodnika. Seveda je za takšne številke potrebno veliko konfiguracije – od intercoolerja, turbine in dovoda zraka. Dvojno turbinsko polnjenje je sestavljeno iz dveh turbopolnilnikov, pozicioniranih v V obliki osemvaljnika. Oba turbopolnilnika sta nadgrajena z povečanim diametrom vhoda in izhoda – kar pomeni optimalni izkoristek goriva tudi pri nižjih hitrostih. Rezultat je hiter dovod moči in več navora, ter izjemna odzivnost 670 Nm pri le 2000 obratih.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Njen izgled je definiran z atletskimi poudarki in eleganco. ALPINA aerodinamični elementi poudarjajo karakter BMW serije 7 s sprednjim in zadnjim odbijačem, ki naznanja prihod nove ALPINA klasike in združuje lepoto s koristnim. V zadnjem delu se bohoti ALPINA športni izpušni sistem z dvema eliptičnima dvojnima cevema, ki sta vgrajeni v zadnji difuzor za elegantnejši izgled. Ekskluzivni končni premazi podjetja so pika na i celega vozila: na voljo so Alpina Blue kovinska, Alpine Green kovinska ter cela paleta BMW Individual barv. Standardno je na voljo zadovoljiva količina opreme – od Nappa usnja, komfortnih sedežev, v usnje oblečene instrumentne plošče, keramičnih vložkov, “soft close” zapiranja vrat, head-up zaslona ter najnovejše BMW navigacije. Primerek v spodnji galeriji si lahko ogledate v Alpina Blue končnem premazu.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code