BMW je tokrat pripeljal vse od črke i do črke M. Seveda mislimo na BMW oddelek i, ki daje poudarek na električno in hibridno tehnologijo in oddelek M, ki velja za enega najboljših športnih oddelkov na svetu. Vas bodo spodnja vozila presenetila ali ste zanje že vedeli? Kljub že znanim dejstvom je nova oz. osvežena vozila še vedno izjemno lepo pogledati tudi v živo. Vsa predstavljena vozila si oglejte v nadaljevanju.
BMW i8 je športni hibrid, ki nam je že dobro znan. Pravzaprav se pri slednjem tehnologija in pogonski sklopi zaenkrat še niso nič spremenili, največja razlika pa je predvsem v barvnih izvedenkah vozila in tudi tokrat je tako. BMW i8 je tokrat obarvan s t.i. Protonic Frozen Black črnim odtenkom, v takšni barvi pa bo na voljo v zelo omejeni količini. Posebnost vozila je prav posebna BMW Individual barva, ki je kombinirana s Frozen Grey kovinskimi poudarki. V notranjosti vozilo uporablja svetlo rumene kontrastne šive na sedežih in na osrednji konzoli. Naslonjala za glavo so v antracitni barvi, varnostni pasovi sivi, dodani pa so keramični poudarki. Pozneje letos se bo pridružila še i8 Protonic Frozen Yellow, ki bo v notranjosti identična, zunanjost pa bo v vpijoči rumeni barvi. Po uradni predstavitvi v Ženevi bo na trgu na voljo od aprila letos. Sicer i8 kljub posebni barvi še vedno uporablja 1,5-litrski trivaljni motor in elektro motor, ki skupaj razvijeta 362 konjskih moči, s pomočjo štirikolesnega pogona pa vozilo izstrelita do 100 km/h v 4,4 sekunde.
Gre za prvo osvežitev serije 4 odkar je slednja prišla na trg maja 2015. Čeprav je serija 4 še vedno zelo mladosten in privlačen avtomobil, je pomladitev in pridobitev novih BMW potez izredno pametna in dobrodošla poteza. Spremembe so minimalne, vendar premišljene in racionalno dodeljene. Najopaznejša so sprednja in zadnja svetila, ki so v polni LED tehnologiji, tako spredaj kot zadaj pa uporabljajo nov svetlobni podpis, ki je prepoznavni znak zadnjih modelov znamke BMW. Spremenjene so tudi zračne reže na sprednjem odbijaču, kromirane linije okrog vozila in detajli na zadnjem odbijaču. K še lepšemu izgledu prispevajo štiri nova platišča velikosti 18 in 19 palcev ter dve novi barvi karoserije: Snapper Rocks Blue in Sunset Orange.
V notranjosti je največja novost uporaba digitalne instrumentalne plošče (prvič v seriji 4), ki jo sicer že poznamo iz vozil od serije 5 naprej. Posodobljen je še informacijsko-zabavni sistem iDrive, izboljšani in olepšani pa so tudi detajli kot so spremenjen dizajn volanskega obroča, okrasne letve v kabini, dvojni šivi na armaturni plošči ter tri nove barve usnja.
Za večji užitek v vožnji je podvozje postalo nekoliko trše, kar poveča športnost, ne izgubi pa na udobju. K podvozju pa se poda tudi krmilni sistem, ki je postal bolj odziven in neposreden. Vseh 12 motornih različic pri seriji 4 ostaja zaenkrat povsem enakih.
Pri M4 so stvari podobne običajni seriji 4. Najvidnejše so bolj privlačne sprednje in zadnje LED luči, ki imajo čudovit svetlobni podpis in dajo vozilu izjemen prenovljen in pomlajen izgled. Notranjost kot serija 4 prinaša nove okrasne letva in informacijsko-zabavni sistem iDrive, instrumentalna plošča pa ostaja pri teh M modelih v osnovi analogna.
Motorna enota ostaja pri obeh vozilih nespremenjena, kar pomeni, da M4 v osnovni izvedenki iz 3,0-litrskega vrstnega TwinPower Turbo šestvaljnika razvije 431 konjskih moči in 550 Nm navora, kar se lahko poveča na 450 konjskih moči z naročilom različice Competition Package. Dodatno je možno doplačilo za paket M Driver’s Package, ki najvišjo hitrost iz 250 km/h poveča na 280 km/h.
Izjemno in privlačno vozilo je postalo še lepše in bolj zaželeno.
BMW pa je v Ženevo pripeljal tudi težko zaželeno serijo 5, ki se nam je pokazala tudi v prostornejši različici Touring. Avtomobil izgleda zares fenomenalno, da je tehnološko in vozniško izjemen pa že vemo. Touring za razliko od limuzine že kot standardno opremo uporablja zračno vzmetenje na zadnji osi, slednje pa samodejno prilagaja višino glede na potrebe. V prtljažnem prostoru je prostora za 570 litrov, le-ta pa se ob podrtih zadnjih sedežih še poveča na zavidljivih 1700 litrov. Za lažje natovarjanje je možno posamično odpiranje zadnjega prtljažnega okna.
Notranjost se zgleduje po seriji 7 in je pravo središče napredne tehnologije, saj velja prav serija 5 za enega najnaprednješih vozil na trgu. Na sredinski konzoli je nameščen 10,25-palčen zaslon občutljiv na dotiku, celoten sistem pa je mogoče upravljati tudi s tradicionalnim upravljalcem iDrive ter z gestami. Določene funkcije pa se da aktivirati kar s pomočjo glasovnih ukazov. Tudi asistenčnih sistemov je v vozilu ogromno, nova petica pa opozarja tudi na promet, ki vozilu prekriža pot, popravlja smer ob zapustitvi voznega pasu, samodejno zamenja vozni pas, seveda pa vožnjo olajša tudi z radarskim tempomatom.
Nova serija 5 Touring bo sprva na voljo s štirimi motornimi enotami; med bencinske sodi 530i Touring, ki iz 2,0-litrskega TwinPower Turbo štirivaljnika razvije 252 konjskih moči, 540i Touring xDrive pa bo pod pokrovom motorja pred »firbci« skrival 3,0-litrski šestvaljni motor s 340 konjskimi močmi in 450 Nm navora.
Kot osnovna dizelska enota se šteje 520d Touring, ki uporablja že znan 2,0-litrski štirivaljni turbo motor s 190 konjskimi močmi, 530d Touring pa bo s šestimi valji in 3,0 litre velikim motorjem proizvedel 265 konjskih moči in 620 Nm navora. 530d Touring bo na voljo tudi s štirikolesnim pogonom xDrive.