Najmlajši član BMW M družine nas je na Ženevskem avtomobilskem salonu pričakal v kar dveh različicah. Klasičen Long Beach Blue M2, ki je svojo premiero doživel na začetku leta pa še ni prispel do svojih strank. Naročila so bila očitno tako obsežna, da kapacitete težko zagotavljajo dovolj hitro proizvodnjo? Kakorkoli, prvi lastniki naj bi novega ultimativnega športnika prejeli v mesecu aprilu, mi pa smo si ga pobližje ogledali že sedaj.
370 konjskih moči in 465 Nm navora je za 1595 kilogramskega majhneža več kot dovolj, zaradi zmagovalne kombinacije pa do stotice potrebuje le 4,3 sekunde. Oglejte si ga v spodnji galeriji.
Približno mesec dni nazaj je bil strup v majhni steklenički predstavljen tudi z M Performance deli, s katerimi izgleda še bolj agresivno in bolj divje kot kadarkoli prej. Aerodinamični dodatki vključujejo elemente, izdelane iz karbonsko ojačane plastike (CFRP), stranke pa lahko izbirajo med zadnjim difuzorjem, diskretnim zadnjim spojlerjem in parom pokrovov stranskih ogledal. Izpušni sistem M Performance ponuja elektronsko kontroliran dušilec in omogoča dve opciji, z zelo enostavno Bluetooth povezavo: Sport in Track. Prva opcija je za vsakodnevno uporabo, druga pa je na voljo za dirkalne užitke.
Prilagodljiva željam sta tudi premer izpušne cevi in zaključkov izpuha. Ker povečana zmogljivost potrebuje tudi nadgradnje zavornega sistema in vzmetenja je tukaj komplet temperaturno obstojnih zavornih ploščic in znižanje vozila od pet do dvajset milimetrov, v notranjosti pa se bohoti M Performance volan z opcijo nadgradnje na M Performance Pro.