Medtem, ko je bila danes v Ženevi javnosti predstavljena različica XD3, se je Alpina odločila, da javnosti predstavi še različico XD4. Le-ta si bo z XD3 delila enak pogonski sklop – napredni štirikolesni pogon xDrive in osem-stopenjski samodejni menjalnik, ki je bil prav tako še nekoliko dodatno optimiziran. To pomeni, da ima pod pokrovom nameščen 3,0-litrski vrstni šestvaljni dizelski motor, ki je podprt s štirimi turbinskimi polnilniki. Razvije zavidljivih 388 konjskih moči in 492 nevtonmetrov navora. To zadostuje, da XD4 do stotice pospeši v 4,6 sekunde, kar je enako hitro kot bolj praktični XD3. Sicer pa lahko XD4 doseže končno hitrost 268 kilometrov na uro, kar je za 2 kilometra na uro več kot XD3. Mogoče prav zaradi kupejevske oblike karoserije, ki je bolj aerodinamična in obenem tudi precej bolj privlačna večini kupcem. Serijsko so nameščena 20 palčna aluminijasta platišča, za doplačilo pa 22 palčna.
Na zunanjosti opazimo značilne Alpinine poteze. Sprednji del je eleganten z izrazitim Alpina napisom, zadaj najdemo velik spojler na prtljažniku in prav tako še enega nad zadnjim oknom, zadnji odbijač pa predstavlja tudi štiri zaključke izpušnih cevi obkrožene z masivnim difuzorjem. Seveda ne manjkajo Alpinine značilne Turbine platišča. V notranjosti takoj opazimo Alpina predelave in logotip skupaj z izjemno kvalitetnim Merino usnjem v zanimivih barvnih kombinacijah.