Alpinin kotiček je kar izžareval prefinjenost in karakter. Njihova izbira modelov je bila obarvana v klasičen moder in zelen odtenek, kvalitetno izdelavo pa smo lahko prvič občutili tudi iz prve roke.

Še ena svetovna premiera, ki smo jo bili deležni v Ženevi in je povezana z BMW vozili je posebna izvedba serije 5 in serije 6. Poprodajno podjetje namreč praznuje petdesetletnico in je svoji okrogli obletnici v čast izdelalo omejeno izdajo dveh modelov B5 in B6, ki sta skupaj na voljo le v 100 enotah. Osrednjima junakoma sta družbo delala še dva dizla: D4 Bi-Turbo Coupe in predstavnik bavarskih SUV XD3 Bi-Turbo.

Zeneva-Alpina-01

ALPINA XD3 ponuja bolj agresivno zunanjo obliko z novim sprednjim odbijačem, stranskimi pragovi, elektronsko nastavljivimi blažilniki, seveda pa ne manjkajo niti izpušne cevi iz nerjavečega jekla. Klasičen alpinin izgled dopolnjejo predvsem 20-palčna Alpina Classic platišča z Michelin Pilot Super Sport pnevmatikami z nizkim profilom. Najbolj pomembna sprememba se nahaja pod pokrovom motorja, kjer 3,0-litrski šestvaljnik proizvede 350 konjskih moči in 700 Nm navora.

BMW Alpina D4 Bi-Turbo Coupe sicer ni najnovejši model v paleti Alpininih vozil, ima pa že svoj sloves: po besedah ekipe Autocar je bil imenovan za najboljši bavarski dizel, ki je trenutno na voljo. Proizvede 350 konjskih moči in 700 Nm navora, kar je blizu rekorda za trilitrske motorje. Zaradi pogonskega sklopa in osem-stopenjskega menjalnika D4 do stotice potrebuje le 4,6 sekunde, seveda pa to še zmeraj ni blizu ultimativnega športnika štirice: F82 M4.

Lanskoletna pridobitev je tudi F10 serija 5, predelana pri Alpini. Športna limuzina iz sebe sedaj spravi več moči, ima boljše pospeške in vozne lastnosti, omembne vreden je tudi boljši izkoristek goriva. Z Alpinino predelavo so še bolj poudarjene lastnosti vozne dinamike, udobja in vsakodnevnega luksuznega transporta. Standardna različica B5 Bi-Turbo pod pokrovom skriva 4,4-litrski V8, ki proizvede 540 konjskih moči in 730 Nm navora, za posebno priložnost pa se je njegova zmogljivost še povečala. BMW Alpina B5 Bi-Turbo EDITION 50 sedaj iz 4,4-litrskega motorja iztisne 600 konjskih moči in 800 Nm navora, manjše spremembe pa so vidne tudi na zunanjosti in v potniški kabini. Z več moči Alpina B5 do stotice potrebuje le 4.2 sekunde, najvišja hitrost pa je povečana na 327 km/h za llimuzino in 322 km/h za karavansko različico.

Če vam limuzinska oblika ni pri srcu je tukaj še zmeraj možnost izbire BMW Alpine B6 Bi-Turbo Gran Coupe, Edition 50 pa bo na voljo tudi v Cabrio, Coupe in Touring različicah. Tudi B6 pod pokrovom skriva posodobljen motor, ki pri posebni izvedbi proizvede 600 konjskih moči in 800 Nm navora. 

 

V spodnji galeriji si lahko še natančneje ogledate podrobnosti vseh štirih razstavljenih modelov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code