Alpina ima že dolgoletno tradicijo in spoštovanje med avtomobilskimi proizvajalci in poprodajnimi predelovalci. Na osnovi BMW modelov Alpina izdela vozila, ki imajo zares visoko zmogljivost, za razliko od BMW M vozil, pa Alpina skuša ohranjati tudi prestiž in udobje. Tudi tokrat so pripeljali v Ženevo kar tri zelo obetavne modele!

Alpina je na avto salon v Ženevo tokrat pripeljala tri zanimiva vozila, ki so na voljo tudi v različnih karoserijskih različicah. Osnovana so na BMW modelih serije 3, serije 4 ter serije 5. Serija 3 in serija 4 že vključujeta posodobitve iz strani znamke BMW, serija 5 pa še vedno velja za povsem novo vozilo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BMW Alpina B3 S (limuzina in Touring) / B4 S (Coupe in Cabrio)

Alpina B3 S in B4 S sta bila javnosti na medmrežju razkrita šele pred dnevi, s tem pa je Alpina presenetila vse navzoče. Najverjetneje Alpina ni želela dajati preveč poudarka na modela B3 S in B4 S, saj je najbolj zanimiv avtomobil med tremi prav B5.

A kljub temu je Alpina pripeljala prenovljeni oz. osveženi različici, poleg lepotnih popravkov za katere je poskrbel že BMW pa je Alpina dodala še več moči. Več moči pomeni več zabave! In moči je za kar zajetnih 440 konjskih moči in 660 Nm navora.

Vso moč razvije 3,0-litrski vrstni šestvaljni BMW motor N55, ki ima spremenjen koncept polnjenja in nadgrajen hladilni sistem. Največja moč je kar 7 odstotkov večja od predhodne Alpine B3, navor pa se je povečal za kar 10 odstotkov, prav tako pa je na voljo skozi širše območje vrtljajev. Pri izjemni zmogljivost pomaga tudi osemstopenjski samodejni menjalnik ZF, ki je bil za te dve vozili še posebej prilagojen.

Če pogledamo natančneje Alpina v moči prekosi celo standardni različici BMW M3 in M4, ki razvijeta 431 konjskih moči in 550 Nm navora. B3 S in B4 S ponudita 9 KM in kar 110 Nm navora več!

Vse različice razen karavanskega B3 S presežejo hitrost 300 km/h, slednji pa se z najvišjo hitrostjo 298 km/h tristotici nevarno približa. Najhitrejša sta limuzinski B3 S in kupejevski B4 S, ki dosežeta 306 konjskih moči. Vse izvedenke razen kabrioleta so na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Ste se vprašali kakšen čas vozila potrebujejo do stotice? Najhitrejši med njimi (B4 S Coupe xDrive) potrebuje le 3,9 sekunde, do 200 km/h pa 13,4 sekunde.

Cene izjemne alternative modeloma M3 in M4 se pričnejo pri 72.900 evrih za limuzinski B3 S, karavanska različica Touring pa znaša 74.700 evrov. Nekoliko dražji je B4 S Coupe, pri katerem se cena prične pri 75.300 evrih, štirikolesne različice pa vozilo podražijo za 2900 evrov. Alpina B4 S Cabrio je na voljo le s pogonom zadaj, njena cena pa znaša vsaj 81.400 evrov.

BMW Alpina B5

Alpina B5 je, kot lahko razberemo že iz imena, osnovana na BMW seriji 5. BMW je kot svojo najmočnejšo različico zaenkrat predstavil BMW M550i xDrive, ki je le M Performance vozilo, na področju visokozmogljivih vozil pa je stvar v svoje roke vzela tudi Alpina. Da je prestiž na zelo visoki ravni verjetno ne potrebujemo poudarjati.

Zaradi odlične zasnove vozila, ki je osnovano na platformi CLAR ima Alpina potencial, da postane najboljša Alpina vseh časov. Uporablja namreč 4,4-litrski V8, ki razvije 608 konjskih moči in 800 Nm navora. Zaradi uporabe lažjih materialov in novega podvozja je masa manjša, s tem pa so se izboljšale tudi zmogljivosti vozila.

Prestižni in športni B5 uporablja štirikolesni pogon in zato stotico doseže v le 3,5 sekunde, najvišja hitrost vozila pa je 330 km/h.

Sam izgled je tipičen za znamko Alpina, saj uporablja velika 20-palčna platišča, že znane odbijače ter zavorne čeljusti z napisom Alpina. Notranjost je deta v odlično ter izredno mehko modro usnje.

LCD zaslon pred voznikom je prilagojen kot se za vozil Alpina spodobi. V tipičnih barvah ponuja vse potrebne podatke, ob spremembi voznega načina pa se spreminjajo tudi barve merilnikov.

Kmalu lahko pričakujemo tudi uradno predstavitev Alpine B5 Touring, ki se bo kosala z Audijem RS6 in Mercedes-Benzom E 63 AMG Estate, saj BMW konkurence športnima karavanoma ne načrtuje.

Cena osnovnega vozila znaša 161.320 švicarskih frankov oz. okrog 112 tisoč evrov. Za primerjavo lahko povem, da znaša cena modela M550i xDrive v Sloveniji dobre 103 tisočake, vendar je poudarek pri slednjem bolj na športnosti kot udobju.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code