BMW M4 (prenova)
BMW F82 M4 je tokrat prejel prvo prenova modela, saj v Münchnu želijo, da je avtomobil v koraku s časom in na trgu na voljo v najnovejši izvedenki do prihoda nove generacije. Spremembe so že znane in se zgledujejo po običajni seriji 4.
Zadnja posodobitev tako prinaša manj opazne popravke, ki se še najbolj navezujejo na sprednje in zadnje LED luči. Oblikovno so nekoliko spremenjene, saj se svetlobni podpis iz tipičnih krogov sedaj spreminja v bolj raztegnjenega in povezanega z ledvičkami na sprednji maski vozila. Kot pri prenovljeni seriji 4 so tudi zadnje luči prejele nov svetlobni podpis, ki ohranja tipično obliko L z nekoliko bolj elegantnimi linijami samega svetila.
Motorna enota ostaja povsem nespremenjena, saj je pod pokrovom že sedaj dovolj zmogljiv 3,0-litrski TwinPower Turbo vrstni šestvaljni motor. Kot že znano slednji na zadnja kolesa pošlje do 431 konjskih moči in 550 Nm navora, ob optimalnih pogojih zato do stotice primerek z ročnim šeststopenjskim menjalnikom potrebuje 4,3 sekunde, primerek z opcijskim dvosklopčnim DCT samodejnim menjalnikom pa potrebuje le 4,1 sekunde. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, z dvignjeno mejo v sklopu paketa M Driver’s Package pa znaša 280 km/h.
Posodobljeni model M4 bos s povsem novimi deli naprodaj od meseca marca 2017 naprej.
BMW M6 (Cabrio)
BMW M6 je sicer naš že stari znanec, saj je na trgu že od leta 2012, a vendar se je BMW odločil, da ga spet postavi v soj luči velikega avto salona v Ženevi. Gre za športno vozilo, ki obstaja v treh karoserijskih različicah; Coupe, Gran Coupe in Convertible. Razstavljen je bil na poletje pripravljen M6 Convertible, ki je cedil sline mimoidočih.
To lepo stvaritev namreč poganja 4,4-litrski V8 z dvema turbinama, ponuja pa 560 konjskih moči in 680 Nm navora. Moči je vsekakor več kot dovolj za obilico zabave v sončnih poletnih dneh. Vsa moč se prenaša na zadnji kolesni par, ob optimalnih pogojih pa pospešek do 100 km/h znaša le 4,3 sekunde, kar za 2055 kilogramov težek avtomobil ni slab rezultat. Z veseljem smo spet sedli v prelestnega kabria in se vživeli v vlogo lastnika, ki v čudovitem vremenu uživa v zavitih zavojih ob turkizno modrem morju.
BMW M760i
V Ženevo je prispel tudi paradni konj z oznako M760i, torej serija 7 v najmočnejši različici in z najmočnejšim BMW motorjem na sploh. Podaljšana serija 7 nudi ves luksuz in prestiž, ki ga znamka ponuja. Udobje je seveda na prvem mestu, saj vseeno govorimo o seriji 7, pa čeprav je zelo športno naravnan. Ker BMW najverjetneje nikoli ne bo izdelal modela M7 je to verjetno največji približek športni prestižni limuzini.
Pod dolgim pokrovom motorja se skriva kar 6,6 litre velik dvanajstvaljni motor, največji v BMW ponudbi. Ta uspe proizvesti 610 konjskih moči in 800 Nm navora. Štirikolesni pogon xDrive prenaša to moč na vsa štiri kolesa, kar prispeva k varnosti in boljšim pospeškom z mesta. Če smo natančni M760i dobesedno izstreli do 100 km/h v le 3,7 sekunde, kar je izjemen rezultat za ogromno, podaljšano in nadvse prestižno limuzino serije 7.
Kako daleč je BMW M760Li xDrive od običajne serije 7 pove že pogled na cenik. Cena povsem osnovne serije 7 se v Sloveniji prične pri 104.650 evrov, dvanajstvaljna pošast pa je kupcu na voljo šele od 235.350 evrov naprej! A kupci tega vozila ne gledajo na denar, saj imajo v garaži že parkirane zanimive primerke prestižnih vozil.
X4 M40i
X4 M40i sicer ni novost v floti BMW vozil, a vendar se je BMW Group odločil, da ga pripelje na ogled v Ženevo. Že v osnovi je BMW X4 zabaven in okreten mestni terenec s kupejevsko silhueto, ki skrbi za bolj eleganten izgled vozila. Oznaka M40i pa postavi njegovo športno plat na povsem novo raven. Celotno vozilo je prilagojeno bolj športni dinamiki, v ta namen pa je BMW pod pokrov vgradil 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor, ki s pomočjo dveh turbin razvije 360 konjskih moči in 465 Nm navora. Zaradi prenosa moči na vsa štiri kolesa je pospešek optimalen in do stotice znaša 4,9 sekunde.
Poleg zmogljivosti pa je pomemben predvsem izgled vozila, ki po zaslugi oddelka M Performance prejme bolj izrazite in atletsko navdahnjene linije.
X6 M
Največji med vsemi BMW M modeli je seveda mestni križanec in kupejevski elegantnež X6 M. S težo 2340 kilogramov se uvršča tudi med najtežja BMW vozila, ki pa kljub vsemu ponuja neverjetno zmogljivost. Za slednje skrbi 4,4-litrski V8 TwinPower Turbo motor, kateri razvije 575 konjskih moči in 750 Nm navora. V kombinaciji s štirikolesnim pogonom tako moč kljub veliki teži poskrbi za brutalne pospeške, ki znašajo 4,2 sekunde do 100 km/h.
Seveda pa je glavni atribut velikega M terenca prav izgled, ki vzbuja strah soudeleženim v prometu, kaže svoje mišice in z glasnim osemvaljnim petjem opozori na svojo prisotnost.
Tudi na velikem razstavnem prostoru znamke BMW se ga je dale zelo hitro opaziti in nanj vreči še nekaj poželjivih pogledov.
M550i xDrive
BMW M550i xDrive velja za trenutno najmočnejšo različico nove serije , ki bo nekaj časa kraljeval v samem vrhu ponudbe. V vrhu bo vsaj toliko časa, dokler ga ne nadomesti športna različica M5. Osemvaljni motor v M550i xDrive proizvede 462 KM in 650 Nm. Impresionira tako z zmogljivostjo kot izredno učinkovitostjo (povprečna poraba: 8,9 l / 100 km, 204 g/km CO2). Pospešek 0-100 km/h znaša le 4,0 sekunde.
BMW M550i xDrive uporablja inteligentni štirikolesni pogon xDrive s poudarkom na zadnji premi, kljub uporabi slednjega pa je še vedno kar 60 kilogramov lažji od F10 M5! To je vsekakor osupljiv napredek in rezultat.
Pri tem vozilu so prilagojene zavore, podvozje in drugi pomembni elementi, ki omogočijo zares pravo bavarsko dinamiko vožnje.
Gre za izdelek oddelka M Performance, njegov športni izgled pa le stežka ostane neopažen. Prav zato je tudi na salonu v Ženevi požel kar precej ogledov in vzbudil ogromno zanimanja.