Ja, res je pošastno drag, masiven, njegovo oblikovanje pa je posebno. M oddelek je predvčerajšnim v svojo družino sprejel novo generacijo bratov X5 M in X6 M.

Pa si velikana sploh zaslužita takšen naziv? Odgovor je enostaven. Seveda! Razlog? X6 M je, verjeli ali ne, v zmogljivostnem razredu prejšnje generacije M3. Kaj to pomeni? Po dobrih osem tisoč prevoženih kilometrih testiranj na Nürburgringu in več kot tri leta kasneje je BMW dosegel spoštljiv zmogljivostni nivo X6 M, s katerim se na slavni nemški stezi lahko zoperstavi BMW E92 M3 Coupeju.

Direktor projekta, Herbert Bayerl je za Auto Sport povedal, da 2,275 kilogramski SUV z lahkoto konkurira občutno lažjemu E92 M3, katerega teža znaša le 1,700 kilogramov. Predhodnjik novega X6 M, E71 je Nürburgring-Nordschleife obkrožil v 8:24 minute, medtem ko je E92 isto dolžino prevozil v 8:04 minute. To pomeni, čeprav še nimamo uradnih časov novega X6 M, da je novinec od prejšnje generacije hitrejši za celih dvajset sekund.

To pa še ni vse, kar bo verjetno za BMW najbolj zmagovalno, bo postavitev novega Nürburgrinškega rekorda za SUV-je. Do danes namreč ta naslov nosi Range Rover Sport SVR z osmimi minutami in štirinajstimi sekundami. Sedaj se bodo vlekli dnevi do uradnih testov, do takrat pa bomo morali verjeti besedam Bayerla.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code