Z znižanim vzmetenjem, aero kitom in lahkimi aluminijastimi platišči je BMW i8 podjetja AC Schnitzer za krog okoli zloglasnega zelenega pekla potreboval kar 8 minut in 19,8 sekunde, kar je za današnje standarde precej slabo. Zakaj? Ker je to kar 37 sekund počasneje od rekorderja s prednjim pogonom – Honda Civic Type R, ki je sicer 180 kilogramov lažja a tudi mnogo šibkejša, čas kroga pa je celo počasnejši od devet let starega rekorda Renault Megana R26R, ki je s časom 8 minut in 17 sekund začel to vojno okoli rekorda za vozila na prednji pogon.
Priznati moramo, da BMW i8 res ni bil nikoli narejen za hitro vožnjo po dirkališču, oba zgoraj našteta avtomobila pa sta, zato se najprej poraja vprašanje: zakaj bi se AC Schnitzer sploh trudil s časom? Zakaj bi stran metal čas in denar s tem, ko bi poskušal postaviti najboljši čas kroga – celo rekord za i8, ki ni ne posebej relavanten niti posebej hiter?
No nam, pa se najprej poraja vprašanje zakaj je i8 sploh tako počasen? So za to krive (pre)ozke pnevmatike? Morda je kriv hibridni sistem? Pnevmatike so zagotovo preozke za ustvarjanje velike količine oprijema, ki je na tako zaviti in dolgi progi ključnega pomena, druga stvar pa je ta, da ob polnem plinu, BMW i8 baterijo izprazne že po približno prvih štirih minutah, nakar mu ostane le 1.5 litrski trovaljnik z borimi 230 konjskimi močmi in precej veliko težo tega futurističnega športnika, ki jo mora premikati okoli.
Torej lahko zaključimo, da je ravno izgled pri BMW i8 največji lažnivec, saj z videzom vsem sporoča, kak hud in hiter športnik je, resnica pa je popolnoma drugje. i8 namreč ni bil ustvarjen za preganjanje po dirkališčih, temveč bolj kot tehnološko-ekološka predstavitev športnega avtomobila prihodnosti.
No vi pa si oglejte spodnji video in si sami odgovorite na vprašanje: kaj je največji krivec, da je BMW i8 tako počasen?