Pred nekaj meseci so se na cestah pojavili prvi primerki BMW serije 2, a poleg navdušenja fotografije vzbujajo tudi nostalgijo in spomine na BMW Serijo 1 coupe, ki se počasi umika iz žarometov. Bila je ena najbolj zaželenih serij in vsak avtomobilistični navdušenec, ljubiteljski dirkalni voznik ali  tisti, ki si je lahko privoščil BMW Serije 1, ga je želel in moral imeti.

V času hibridnih avtomobilov in tihih motorjev, otopelih avtomobilov na električni pogon, računalniško proizvedenih zvokov motorja in pretiranih varnostnih ukrepov je težko izbrati avtomobil, ki bi ga lahko upravičeno označili za bodočega klasičnega predstavnika bavarskega izdelovalca vozil. BMW Serija 1 coupe zaradi številnih razlogov ustreza temu nazivu.

Namesto serije 1 so se ljudje osredotočili na nakup BMW serije 2, ki je brez dvoma dobro vozilo, vendar bodo nekateri morda pogrešali kompaktnost stare enke. Serija 1 tako postaja redek model avtomobila – majhnega coupeja z zadnjim pogonom. Postaja avtomobil, ki ga redko kje zaslediš in ti vzbuja podoben občutek, kot pogled na klasične avtomobile v 60-ih in 70-ih letih, ki so postali spet priljubljeni leta 2002, na primer na E30.

Morda bo čez 10, 15 ali celo 20 let serija 1 med avtomobilskimi navdušenci enako zaželjena kot je danes BMW E30. Vozili jo bodo ljudje, ki si bodo želeli majhnega, kompaktnega,  športnega coupeja, z izjemnimi voznimi lastnostmi in dostopno ceno.

serija1coupe (1)

Kot pri E30, ko prvi lastniki večinoma niso vedeli, kakšno dragocenost so kupili, ni potrebno dvakrat pomisliti, da tudi prvi lastniki  BMW enk niso ravno največji navdušenci. 80% anketiranih lastnikov BMW serije 1 je namreč mislilo, da ima njihov avtomobil pogon na prednja kolesa. Toliko torej o njihovi ljubiteljski žilici. Nekega dne bo torej serija 1 blestela v rokah pravega ljubitelja, ki bo po dostopni ceni kupil rabljenega.

Lahko bi rekli tudi, da je to zadnji čistokrvni BMW v serijah vozil. Trenutno namreč ni mogoče več kupiti limuzine Serije 3 z navadnim šestvaljnim motorjem, zainteresirani lahko izbirajo le med dvema motorjema – štirivaljnim turbo motorjem in šestvaljnim turbo motorjem, ki sta, ne razumite narobe, prav tako odlična. BMW 128i pa ima v nasprotju z najnovejšimi, navaden, svilnato gladek šestvaljni motor, ta isti zvok, ob katerem smo mnogi odrasli.

In potem je tukaj še glavna zvezda, pika na i. Seveda govorimo o 340-konjskem M Coupeju Serije 1 – 1M, ki je dobil nekoliko nerodno ime zaradi predanosti BMW do superšportnika M1 iz leta 1970, ki mu je zasedel ime. 1M je bil izdelan v omejeni izdaji leta 2011 in 2012 in samo 6309 jih je bilo izdelanih/prodanih. 1M ima skoraj vse pogoje, da postane enaka legenda, kot E30 M3 ali pa 2002ti, manjka mu le zgodovina v motošportu. Ne glede na športno zgodovino pa lahko trdimo, da bo čez nekaj let celotna paleta enk postala zelo cenjena.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code