BMW i8 Coupe je na trgu že vse od leta 2015, zato sedaj sledi edina logična poteza; tehnična nadgradnja obstoječe izvedenke. Največja prednost bo vsekakor povečan električni domet vozila. BMW i8 Roadster naj bi namreč podvojil trenutno kapaciteto baterije, kar pomeni, da bo vožnja s pomočjo elektrike možna dalj časa, preden bo ponovno potreba po dodatnem polnjenju baterije.
To je vsekakor pametna in še kako potrebna poteza, saj je znano že nekaj časa, da BMW skuša izboljšati baterijo v svojem športnem hibridu. Nadgradnja baterije je še posebej potrebna, saj je v zadnjih letih tehnologija močno napredovala s tem pa je na trgu vse več konkurentov, ki bi lahko spodbili sloves hibridnega i8.
Zelo močan postaja ravno Mercedes-AMG, ki uveljavlja hibridno tehnologijo. i8 Roadster mora tako izpolniti visoka pričakovanja in na trgu nuditi kar kupci zahtevajo, vse do prihoda povsem električne različice v prihodnjih letih. i8 Roadster bo imel izboljšano šasijo, posodobljen sistem iDrive in vse najnovejše varnostne pomočnike.
Prav tako se bo povečala moč vozila, ki naj bi namesto 362 konjskih moči dosegla okroglih 400 konjskih moči.
Kot novost bo BMW uvedel tudi nov barvni odtenek; Electric Copper. Naj vas spomnimo še na dejstvo, da bo i8 Roadster uporabljal mehko streho, ki se bo zložila za potnikoma v 14 sekundah in celo pri hitrosti 60 km/h. Več podrobnosti bo najverjetneje znanih že pred uradno predstavitvijo novembra, saj bo BMW kmalu pričel z marketinško kampanjo.