Vsi, ki morda še niste domači z BMW menjalnikom M DCT (Dual Clutch Transmission) morda ne veste, da le-ta ne ponuja opcije Park (P). To bi lahko precej otežilo zadeve, se vam ne zdi? Ko parkiramo in ugasnemo avtomobil bi lahko prišlo do težave, saj se bo avtomobil najverjetneje odpeljal z mesta, kajne? Nikakor!
Seveda niste pomislili, da so nemški inženirji tako nesposobni, da bi pustili, da se zgodi kaj podobnega. Ta najnovejši posnetek oddelka BMW M prikazuje kako točno deluje in kako uporabljamo menjalnik DCT, prav tako pa razloži zakaj menjalnik nima pozicije Park (P).
Vedeti pa morate še nekaj. Tudi ročni menjalnik v BMW vozilih nima pozicije Park, slednjo ima le običajen samodejni menjalnik. BMW pa se je želel s svojim M DCT menjalnikom čimbolj približati klasičnemu ročnemu menjalniku in njegovim karakteristikam.
Po besedah BMW tako “DCT menjalnik združuje najboljše iz dveh svetov: samodejno pretikanje in ročno pretikanje.” Druga zanimiva stvar, ki jo pojasnijo tudi v videoposnetku pa je dejstvo, da DCT menjalnik tako kot ročni menjalnik nima pretvornika navora. Ko voznik spusti zavoro se tako avtomobil ne začne pomikati naprej kot se zgodi pri običajnem samodejnem menjalniku. Voznik pospešuje s pritiskom na stopalko za plin kot pri samodejnem menjalniku. S hitrim dotikom stopalke za plin se aktivira t.i. asistent Low Speed Assistant, ki poskrbi, da se avtomobil začne počasi premikati.
Kaj pa se torej zgodi, ko ugasnemo in zapustimo vozilo? Če ni pozicije Park, v kateri prestavi pustimo avtomobil? Ni pomembno. V trenutku, ko voznik ugasne vozilo, menjalnik samodejno skoči v pozicijo P. Opozorili smo vas, da ne dvomite v nemške inženirje.