BMW M340i trenutno predstavlja najzmogljivejšo različico nove serije 3, a kot vedno G-Power meni, da to ni dovolj.

Na voljo so tri stopnje, ki iz standardnih 382 konjskih moči povečajo moč vsaj za 40 konjskih moči. Vstopni paket z oznako GP-420, ki vsebuje zgolj nadgradnjo motorne elektronike, stane 1.695 € in kot že samo ime pove, ponuja 420 konjskih moči ter 600 Nm navora. Pospešek do stotice s tem paketom znaša okrogle štiri sekunde, končna hitrost pa se ustavi pri 300 kilometrih na uro, saj vam obenem zvišajo tudi elektronsko blokado hitrosti. Potem je tu drugi paket z imenom GP-470, ki ponuja še nadaljnjih 50 konjskih moči.

To so dosegli s posodobitvijo motorne elektronike, novim izpušnim sistemom ter bolj pretočnim 200 celičnim katalizatorjem. Rezultat je 470 konjskih moči in 650 Nm navora, s pospeškom do stotice pa M340i s tem paketom opravi v samo 3,8 sekunde. Cena te nadgradnje je še vedno precej znosnih 4.245 €.

Seveda G-Power ne bi bil G-Power, če ne bi ponujal še ultimativne rešitve po imenu GP-510, ki odlični B58 motor ponese na kar 510 konjskih moči in 690 Nm maksimalnega navora. To je toliko kot jih pričakujemo od Competition različice naslednje generacije BMW M3, ki bo zagotovo precej dražja od modela M340i, zato se nam 5.840€, kolikor stane ta paket, sploh ne zdi veliko. Za ta denar dobimo pospešek do stotice v vsega 3,7 sekunde, končna hitrost pa bo tudi tukaj omejena na 300 kilometrov na uro.

Vse tri stopnje predelave ponujajo tudi boljšo odzivnost stopalke za plin, boljšo krivuljo navora in celo manjšo porabo. Poleg teh ‘zmogljivostnih’ paketov vam pri G-Power z veseljem namestijo še celotni izpušni sistem z vgrajenimi loputami, aluminijast sesalni kolektor, lahka 20 palčna platišča in cel asortiman vizualnih dodatkov za zunanjost. Kaj pravite raje videz in cena M340i z G-Power GP-510 kitom, ki ga lahko dobite celo v karavanski različici, ali boste raje počakali na novega BMW M3 s kontroverznimi ledvičkami?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code