Prijatelju je uspelo iz povsem običajnega BMW 320d dobiti pravo lepotico, ki ne ne samo, da gre kot Golf GTi, vendar ima tudi povsem podoben zvok. Ne verjamete?

Že dolgo spremljam transformacijo tega BMW 320d, ki je svoje življenje začel kot povsem običajen BMW serije 3 s 184 konjskimi močmi, avtomatskim menjalnikom in zgolj “Advantage” paketom opreme. Nekaj dodatne opreme kot so LED luči, gretje sedežev, parkirni senzorji in Harman Kardon audio sistem je seveda imel, vendar ni bil lastnik s tem niti približno zadovoljen in tako se je začela zgodba predelave v enega najlepših BMW F30 320d, kar sem jih videl, definitivno pa iz dvolitrskega dizelskega agregata še nisem slišal lepše zvočne kulise.

Želel si je popoln komplet, torej videz, zvok ter konjenico in vse tudi dobil. Začel je s kompletnim paketom M odbijačev, pragov in zadnjega ‘lip’ spojlerja, ki so že sami po sebi popolnoma spremenili videz avtomobila. Za piko na i je avtomobil prejel še 19 palčna platišča iz avtomobila BMW M6, ki v kombinaciji z znižanim podvozjem znamke KW, poskrbijo za res strupen izgled.

Ko je avtomobil že izgledal hudo, je seveda potreboval tudi ustrezno konjenico in zvok. Za slednjega je poskrbel kompletni SuperSprint izpušni sistem z dvema izpušnima cevema v stilu modela 335i, ki svojo nalogo opravlja neverjetno dobro, zaključki izpušnih cevi pa so narejeni po meri v obliki Akrapovič izpušnega sistema. Pred optimizacijo motorne elektronike je avtomobil prejel še Wagnerjev intercooler, ki je skupaj z bolj pretočnim izpušnim sistemom in s pomočjo specialistov pri podjetju 69 Performance poskrbel, da se preko osem stopenjskega samodejnega menjalnika sedaj na zadnji kolesni par prenaša kar 225 konjskih moči in 500 Nm navora, kar bi ogrozilo že marsikaterega Golfa GTI ali podobne ‘vroče’ kombilimuzine.

Zakaj vseskozi omenjam Golfa GTI, ko pa nista ta dva avtomobila na noben način povezana? Ker sem ravno v času, ko me je kolega prvič zapeljal s tem avtomobilom in nameščenim novim izpušnim sistemom tudi sam imel v lasti peto generacijo legendarnega ‘hot hatcha’ in nisem mogel verjeti podobnosti v zvoku, pa sem imel na svojem Golfu ravno tako športni filter in športni izpuh. Ne verjamete? Poglejte si v spodnjem videu.

Najnovejša pridobitev avtomobila je morda tudi ena najzanimivejših, saj je imel v osnovi avtomobil najmanjši 6,5 palčni zaslon, na katerem ni bilo niti navigacije, sedaj pa se na sredini armaturne plošče bohoti veliki 10,25 palčni android zaslon, ki je celo večji od t.i. velikega zaslona za professional navigacijo na modelih f30 in je celo enake velikosti kot zaslon v najnovejši seriji 5. Zaslon izgleda tako dobro, da bi res težko ugotovil, da ni originalni. Upravljanje namreč ravno tako deluje preko iDrive vrtljivega gumba (poleg tega omogoča tudi upravljanje zaslona na dotik), grafika je identična originalni BMW, sistem pa omogoča upravljanje čisto vseh funkcij avtomobila, tako kot originalni. Obenem ponuja tudi navigacijo na osnovi storitve Google maps, dodatno pa je bila vgrajena še vzvratna kamera, ki se ravno tako izkazuje na velikem centralnem zaslonu in omogoča tudi virtualni prikaz poti avtomobila ob vzvratni vožnji, glede na zasuk volana.

Skratka, v ta avtomobil je bilo vloženega ogromno truda in denarja, obenem pa ima avtomobil navkljub temu, da je star 6 let, prevoženih le nekaj več kot 117 tisoč kilometrov, kar pomeni, da bo sedanjemu in potencialnim bodočim lastnikom služil še mnogo let, mi pa si bomo lahko še naprej pasli oči in ugibali ali se pod motornim pokrovom res skriva dizelski agregat.

Fotograf: Luka Janežič

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code