S prvo tehnično prenovo štirivaljnega dizelskega motorja, motorna enota B47 prejema dve turbo polnili tudi v šibkejših motornih različicah.

V sklopu inovativnih dni je BMW predstavil naslednji korak v razvoju svojih motorjev. Izvedena je bila prva prenova motorja, da bo ta še bolj ekonomičen in čistejši istočasno pa seveda tudi močnejši. Dizelski štirivaljni motor B47 je izredno pomemben motor za Evropo i prav zato je novica še toliko bolj pomembna. Na voljo je v skoraj vseh BMW modelih, vrti pa se pod pokrovom najbolj prodajanih modelov kot je na primer BMW 320d.

BMW B47 po prenovi dovoljuje višji pritisk skozi celotno območje vrtljajev s tem pa se zmanjšajo izpusti emisij oz. se z absorbcijo zaustavijo v filtru. Napredna tehnologija z dvema turbinama in manj izpusti bo tako na voljo v še več BMW dizelskih modelih.

BMW TwinPower Turbo 4-Zylinder Dieselmotor

Novi BMW B47 bo tako zmanjšal porabo goriva in izpuste emisij za štiri do pet odstotkov, s tem pa bo ustrezal tudi standardu EU 6.

Med novosti spada elektronsko nadzorovana črpalka olja ter vode, ki se izključi in motor tako čim hitreje  doseže delovno temperaturo. Plini krožijo še bolje in tako omogočajo potreben pritisk. Motor je tudi dodatno izoliran in tako občutno tišji. Motor je po zaslugi dveh turbin bolj prožen in zagotavlja boljšo zmogljivost kar olajša vsakdanjo vožnjo in kupca navda z večjim zadovoljstvom.

Trenutni trije motorji so 18d s 150 konjskimi močmi in 350 Nm navora, 20d s 190 konjskimi močmi in 400 Nm navora ter 25d z 231 konjskimi močmi in 450 Nm navora. Prenovljen motor bo na trgu šele po letu 2018, moč pa se bo povečala za 5 – 10 kW (7 – 13 KM) ter za 20 Nm.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code