Seveda je pričakovati, da cena rabljenih vozil pada, a pri vozilu kot je i8 številke padajo prehitro oz. veliko hitreje kot bi pričakovali.
Na forumu spletne strani Pistonheads naštevajo kaj vse povzroča takšen padec cene. Le nekaj mesecev star BMW i8 lahko namreč izgubi na ceni tudi za okrog 40 tisoč evrov, kar je izreden padec vrednosti. Torej bi lahko v Sloveniji vozilo dobili že za manj kot 100 tisoč evrov (žal so takšne cene zaenkrat prisotne le v tujini). Med mnogimi razlogi lahko navedemo eno izmed boljših ugibanj. BMW ni znan na področju športnih vozil s sredinsko nameščenim motorjem in prav zato tudi nima sistema za ohranjanje vrednosti pri takšen tipu vozil.
Podobno se je zgodilo tudi pri športniku BMW M1 in celo s podobno uvrščenim Audijem R8. Prav tako k padcu cene bistveno pripomore dejstvo, da i8 uporablja majhen 1,5-litrski trivaljni motor, ki sicer skupaj z elektro motorjem zagotavlja odlično zmogljivost, vendar ni tako eksotičen kot drugi športniki s sredinsko nameščenim motorjem.
BMW i8 sicer deluje v kombinaciji z bencinskim 1,5-litrskim trivaljnim motorjem in elektro motorjem, skupaj pa razvijeta 362 konjskih moči. Pri pospeševanju z mesta mu pomaga štirikolesni pogon in zato do stotice potrebuje 4,4 sekunde.
Kaj pa menite vi? Kakšen je razlog, da je BMW i8 tako hitro izgubil na ceni? Bi si ob tem privoščili malo rabljenega hibridnega športnika?