Luksuzni Grand Tourer je bil razkrit pri vlaganju vlog za registracijo blagovne znamke, kjer je konec meseca marca BMW zavaroval imena 825, 830, 850 , 860 in M850. Poteza je bila izvedena z namenom, da se bo v bližnji prihodnosti pod temi imeni znašla nova osmica, ki smo jo nazadne na proizvodnem traku občudovali sedemnajst let nazaj.
Odločitev BMW, da se iz pepela preroji BMW serije 8, je bila sprejeta po razmisleku, kaj storiti z novo generacijo BMW serije 6 in posledično tega, kaj naj bi predstavljala šestica. Bavarski proizvajalec se tudi nikoli še ni štel za tekmeca takšnih vozil kot je naprimer Porsche 911 in je serijo 6 izdeloval v smislu večjega in težjega GT-ja. Delikatno ravnotežje je razdrl Mercedes-AMG GT, ki je kot konkurenčni model Porschejevega 911 razburkal valove velikih nemških premium znamk. BMW si sedaj želi, da bi BMW serije 6 predstaljal konkurenco omenjenim primerkom – zato pa mora postati športni dvosed. In potem se vrnemo nazaj k naši obljubljeni osmici, katera bi kot težji in večji športni coupe predstavljala naslednika trenutne generacije šestice.
BMW je vložil tudi zahtevo za registracijo M8, kar sproži novo upanje za potencial razvoja ultimativnega BMW M modela, ki je bil prvotno obravnavan že v začetku devetdesetih let. BMW je takrat namreč že ustvaril prototipe z V12 motorjem, vendar projekt zaradi pomanjkanja povpraševanja kupcev ni nikoli zaživel. Novi BMW M8 bi tako lahko predstavljal močno konkurenco Mercedes-AMG S63 Coupeju z uporabo 4,4-litrskega V8 motorja, V12 iz trenutnega M760Li pa bi se lahko pojavil v najzmogljivejših bencnskih različicah 850i in M860i.