Lastniki BMW vozil z N55 motorjem se zavedajo tega problema že kar nekaj časa. Pri BMW so že marca sprožili preiskavo, saj so želeli ugotoviti, zakaj je okvarjen del VANOS (nastavljive odmične gredi) sistema.

Tako imenovana preiskava verjetno ni bila nič drugega, kot iskanje najcenejšega načina rešitve iz situacije. Le naivni človek bi verjel, da so pri BMW našli problem šele pet mesecev nazaj, čeprav so N55 motorje izdelovali že od leta 2009. Vam je N55 motor že kaj poznan? Slednji je bil razglašen za MOTOR LETA 2014. Ali so z vpoklicom inženirji dokončno odpravili napako bo pokazal le čas, med tem pa N55 slavi častni naziv najboljšega, zanimivo.

Pri BMW so tako k vpoklicu pozvali 156,137 enot, proizvedenih med leti 2010 in 2012. Vpoklicana so bila vozila, ki uporabljajo N55 motor. Vijaki, ki so na VANOS enoti, bodo zamenjani, k vpoklicu so spodbujeni vsi lastniki N55 modelov, ki so našteti spodaj. Če se vijaki ne zamenjajo, obstaja možnost razrahljanja ali lomljenja, kar lahko privede do potencialnih problemov z motorjem in posledično prižigom opozorilnih lučk.

zB8tWKu-1

Pri BMW so ameriški NHTA (National Highway Traffic Safety Administration) obvestili, da želijo vpoklicati približno 156,137 vozil, izdelanih med leti 2010 in 2012, opremljenih z vrstnim šestvaljnikom. V nekaj primerih so vijaki in matice popustili pri VANOS enoti sistema, kar je povzročilo prižig kontrolne lučke “Check engine” ali pa “Service engine soon”. Če je ogroženo delovanje VANOS enote, bo motor deloval z zmanjšano močjo motorja v “safe mode”. Če problem zanemarimo, se sčasoma situacija lahko slabša in lahko pride do zastoja ali poškodbe motorja.

Modeli z napako:

  • 2010-12 serija 1
  • 2010-12 serija 3
  • 2010-12 serija 5
  • 2010-12 serija 5 Gran Turismo
  • 2012 serija 6
  • 2010-12 X3
  • 2010-12 X5
  • 2010-12 X6
  • 2010-12 Z4

ORIGINAL dokument o vpoklicu


Izkušnja uporabnika, ki pa ne želi biti imenovan:

“VANOS vijaki so se mi odlomili in končali v oljnem koritu na mojem 2011 F10, pred približno šestimi meseci, z nekaj več kot 65.000 prevoženimi kilometri. BMW je napako odpravil v sklopu garancije in to je bilo vse. Želel sem, da se podaljša jamstvo ali ponudba zamenjave zaradi potencialne poškodbe motorja. V tistem času so rekli, da je to znana napaka, ki je bila popravljena leta 2012 v modelu F10 in to ni bil vpoklic, in ne, napaka ne more poškodovati motorja. Zato niso želeli podaljšati garancije, ali zagotoviti morebitne zamenjave. Zdaj se je stopnja dvignila na raven “Recall” in potencialna poškodba motorja je potrjena. Mislim, da bom moral z njimi ponovno na razpravo.”


Seveda smo poslali vprašanje tudi na BMW Slovenija, kako se zadeva rešuje pri nas oz. kako se je rešila.

V odgovor smo prejeli:

da so lastniki omenjenih vozil s to tehnično napako bili obveščeni s pozivnim pismom, pozvanih pa je bilo 75 vozil.”

BMWBLOG Slovenija lastnike zgoraj naštetih vozil, ki iz kakeršnegakoli razloga niso dobili  pisma o vpoklicu in predvsem tiste, ki ste avtomobil uvozili iz tujine, pozivamo, da preverijo na pooblaščenem servisu, da slučajno tudi vaš osebni avtomobil morda ni potreben menjave omenjenih matic na motorju.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code