Audi bo s svojim izjemno zmogljivim družinskim RS6 Avant zagotovo stopil na prste Mercedesovi kreaciji v obliki modela E63 AMG, ki trenutno še vedno velja za kralja tega segmenta. Pričakovali smo, da bo trojico po dolgih letih odsotnosti lepo zaključil BMW M5 Touring, ki bi lahko s 4.4 litrskim osemvaljnikom in 617 konjskimi močmi zagotovo premešal karte povsem na vrhu.
BMW M oddelek ima na voljo prav vse sestavine, samo združiti bi jih morali, vendar se to očitno ne bo zgodilo saj v tem ne vidijo smisla. Direktor BMW M oddelka Markus Flasch je za British magazine Car povedal, da so za namen praktičnega M avtomobila razvili BMW X3 M.
“Karavani niso del našega načrta. Če bi vprašali naše stranke v Avstriji, Švici in Nemčiji, bi ta avtomobil zagotovo podprli, vendar smo globalno podjetje in moramo pri pogonskih sklopih urediti toliko različnih stvari, da se v take produkte sploh ne spuščamo,” je dejal Flasch. Predvsem se nameravajo fokusirati v elektrifikacijo saj trenutno za M produkte puščajo odprte prav vse opcije, od blagih hibridov do popolnoma električnih avtomobilov.
Ni hotel ravno razkriti, katera oblika elektrifikacije bo svojo pot v M avtomobile našla najprej, je pa poimenoval to tehnologijo ”največja sprememba”, ki bo krojila usodo bodočih modelov. ”Še vedno moramo biti previdni, da ohranimo to kar BMW M sploh predstavlja. To pomeni, da morajo imeti naši avtomobili poudarek na odličnih voznih lastnostih in agilnosti, ne na neverjetnih pospeških do stotice,” je dodal.
Tisti, ki si vseeno želite karavansko različico ultra hitrega bavarskega karavana pa le niste povsem brez sreče. Bavarski ”hišni’ tuner Alpina namreč ponuja model B5 Touring z vgrajenim 4.4 twin turbo V8 pogonskim agregatom, ki je s svojimi 608 konjskimi močmi skoraj tako močan in hiter kot limuzinski BMW M5 Competition. Za nekoliko manj zahtevne pa BMW še vedno ponuja različico M550i, ki s svojimi 530 konjskimi močmi tudi ni kar tako.