Novi BMW M5 F10 poganja 4,4-litrski V8 bencinski TwinPower turbo motor, ki razvije 560 konjskih moči pri 5750 obratih, največji navor 680 Nm pa doseže že pri 1500 obratih. Odlikuje ga M TwinPower Turbo tehnologija, dvojno turbinsko polnjenje s tehnologijo neposrednega vbrizgavanja in tehnologija spremenljivega krmiljenja ventilov Valvetronic, s čimer postavlja ta motor nove standarde pri odnosu med zmogljivostjo in porabo goriva. Od 0 do 100 km/h pospeši v pičlih 4,4 sekundah, od 0 do 200 km/h pa v 13 sekundah. Njegova končna hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, z dodatkom M Drive pa lahko doseže 305 km/h.
Tudi poraba poraba goriva je osupljiva – kombinirana poraba goriva namreč znaša 9,9 litrov na 100 km, emisije CO2 pa znašajo 232 g/km.
Starejši model M5 E60 ima aluminijasti 5.0-litrski V10 motor, ki proizvede 507 konjskih moči pri 7750 obratih in doseže največji navor 520 Nm že pri 6100 obratih. Njegova posebnost je 7-stopenjski avtomatski menjalnik Getrag SMG III. Od 0 do 100 km/h pospeši v le 4,1 sekunde, od 0 do 160 km/h pa v 10 sekundah. Njegova končna hitrost, je z omejena na 250 km/h, brez omejevalnika pa njegova hitrost znaša vrtoglavih 330 km/h.
Kateri izmed avtomobilov se je boljše obnesel na dirkalni stezi, si lahko pogledate v spodnjem posnetku. Opravljeni so bili trije testi, prva dva brez DSC, pri tretjjem testu pa je bil MDM vključen.
Čas je, da si pogledamo posnetek!
Razlaga:
- MDM (“M Dynamic Mode” – Spremeni odzivnost vozila. Spremembo občutimo na trakciji in stabilnosti-avtomobil postane bolj “divji” in odzivnejši)