Nekaj časa nazaj se je na nas obrnil strastni navdušenec nad BMW vozili. V svoji lasti ima namreč BMW serijo 3 v različici 330xd, ki združuje 3,0-litrski vrstni šestvaljni dizelski motor z 258 ”konji” in Steptronic samodejni menjalnik s pregovorno odličnim štirikolesnim xDrive pogonom. Torej ima limuzino, ki nudi zadostno mero prostora, se lahko pohvali tudi s tipičnim BMW oblikovalskim jezikom in v vožnji, navkljub zmerni porabi, vseeno ohranja značilno vozno dinamiko.
Vseeno pa, na drugi strani voznega parka, motor predstavlja popolnoma drugačno doživetje. BMW S 1000 RR velja med sebi enakimi za eno izmed najbolj športnih motornih koles v svojem razredu, prav tako pa ga številni entuziasti uvrščajo med najboljše motorno kolo podjetja BMW. Omenjeni primerek ima nameščena tudi kovana platišča, ki spadajo pod dodatno opremo. Ta so bolj toga in močnejša, predvsem pa bistveno lažja od serijskih, kar pripomore, da se na progi, kjer šteje vsak gram, občuti razliko. Ponaša se tudi z daljšo aerodinamično karbonsko zaščito spodnjega dela, ki je precej lepša od serijske, a vendar zaradi svoje velikosti zakrije tudi nekaj več drobovja motorja. Izjemno zvočno kuliso zagotavlja prototip Akrapovič izpušnega sistema, ki je od serijskega lažji za kar 5 kilogramov, motor pa z njegovo pomočjo razvije 10 Nm navora in 9,1 kilovatov moči več.
Projekta smo se v kolektivu seveda izjemno veselili, vendar je tudi ta kot vedno, predstavljal nekakšen izziv. Le po obsežnih pripravah smo se lotili celonočnega fotografiranja na dveh 30 kilometrov oddaljenih lokacijah. Noč v kateri sta se spopadla 330xd in S 1000 RR je bila naporna, zjutraj pa smo bili vsi udeleženi zadovoljni, saj nam je uspelo vse načrtovano. Kako je potekala noč pa si oglejte v spodnji fotogaleriji!
Vsekakor upamo, da nam bo v prihodnje, še več lastnikov vozil zaupalo fotografiranje in zgodbo svojih jeklenih konjičkov. Verjamemo, da se je naš trud izplačal in je všeč tudi vam, dragim bralcem.