Že dolgo je znano, da kontroverzna nova generacija serije 1 ne bo več uporabljala opevanega zadnjega pogona, temveč bodo sedaj prvič to nalogo v osnovi opravljala prednja kolesa, ter opcijsko vsa štiri kolesa z maksimalno razporeditvijo 50 odstotkov na zadnjo os. Razlog za tem je ta, da se tako sprosti mnogo več prostora v notranjosti kabine, izdelava takega avtomobila pa je ravno tako cenejša. Vseeno obljubljajo, da bo navkljub večji prostornosti, nova serija 1 postavila nove standarde v vozniški dinamiki med tekmeci v tem segmentu, po njihovih besedah pa lahko pričakujemo izjemno sofisticirano vzmetenje, ki bo omogočalo večjo agilnost.
Ta agilnost pa bo prišla iz zelo zanimivega vira – modela i3s, saj bo serija 1 prvi avtomobil s pogonom na notranje izgorevanje, ki bo uporabljal tako imenovani ARB (aktuator za omejevanje zdrsa kolesa), ki pa je bil prvič predstavljen v prej omenjenem modelu i3s. S tem se nameravajo popolnoma znebiti podkrmarjenja, ki ponavadi kazi vozniške užitke pri dinamični vožnji avtomobila na prednji pogon.
Pod pokrovom motorja lahko pričakujemo širok asortiman dizelskih in bencinskih motorjev, vendar več zaenkrat še ni znano. Potrdili pa so specifikacije modela M135i xDrive, ki ga bo namesto opevanega šestvaljnika poganjal zgolj 2.0 litrski štirivaljnik s 306 konjskimi močmi in izključno štirikolesnim pogonom, tako pa bo tekmoval direktno z volkswagnovim golfom R, ter Mercedesom A35 AMG.
Poleg tega smo izvedeli tudi, da se bo prostor za glave na zadnji klopi povečal za slaba dva centimetra, za noge pa za kar 3.3 centimetra. Tudi prtljažnik bo sedaj 20 litrov večji, skupna prostornina pa bo tako znašala precej spodobnih 380 litrov.