Lastnik tega prelepega BMW G20 330e, je zgolj s preprosto posodobitvijo motorne elektronike pridobil neverjetno zalogo moči.

BMW 330e že v osnovi ni ravno počasen, saj s funkcijo Xtraboost ponuja impresivnih 292 konjskih moči (običajno le dobrih 250), kar je dovolj za pospešek do stotice v 6,1 sekunde. Vseeno pa avtomobil daje občutek, da je mnogo hitrejši kot navajajo številke. Morda pospešek do stotice ni ravno relavanten podatek, saj je po naših izkušnjah še mnogo bolj prepričljiv od 100 kilometrov na uro naprej.

Vseeno pa očitno to nekomu ni bilo dovolj. Na spletnem portalu Bimmerpost smo namreč zasledili predelavo hibrida, ki misli, da je BMW M340i. Že barva je izjemno zanimiva, sam avtomobil pa je opremljen s širokim asortimanom M Performance dodatkov in celo zaključki izpušnih cevi z dejanskega M340i. Poleg tega ima vgrajene še nižje H&R vzmeti, ki avtomobil znižajo za 40 milimetrov, videz pa lepo zaključijo konkavna platišča VeemannVC03 velikosti 20 palcev.

Še najbolj zanimivo pa se dogaja pod pokrovom motorja. Tam se nahaja zanimiv pogonski sklop, ki ponuja kombinacijo električnega motorja in 2.0 litrskega štirivaljnika, ki skupaj sodelujeta v popolni simbiozi. Nismo pa vedeli, da ima slednji še toliko prostora za izboljšave. Zgolj z enostavno t.i. Stage 1 posodobitvijo motorne elektronike (pogovorno pogosto čipiranje), je lastnik prišel do neverjetnih 429 konjskih moči in še bolj prepričljivih 707 Nm maksimalnega navora, kar je skoraj toliko, kot ga ponuja BMW M5 Competition (750Nm).

Kako ves ta navor efektivno spravi le na zadnji kolesni par nam ni povsem jasno, še bolj pa nas je presenetilo, da lahko pri tako kompleksnem avtomobilu, z enostavnim posegom v motorno elektroniko ‘odklenemo’ dodatnih 140 konjskih moči in ga tako postavimo ob rob trenutno najmočnejši različici serije 3 – M340i, od katerega bi moral biti tudi hitrejši. Skoraj 50 konjskih moči in 200 Nm navora več zagotovo šteje nekaj.

Vir: bimmerpost

1 komentar

  1. Saj ni tako hudo težko iz turbaša stisnit veliiiko konjev. Težko je te konje držati zdrave čez daljšo življenjsko dobo avtomobila. Z drugimi besedami: vprašajte tega lastnika, kje bo ta avto čez cca. 50.000km ? Ali na odpadu ali pa z drugim motorjem.
    Za primer: F1 motor ima 1.6 litra ter tam nekje malce pod 1000 konjev. Pa življenjska doba? Eno dirko…

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code