Gre za najmočnejšo produkcijo visokozmogljive limuzine v celotni BMW zgodovini. BMW M5 je bil za javnost odkrit letošnjega septembra na avtosalonu v Frankfurtu. V začetku tega tedna je postal tudi najdražji M5 do sedaj; njegova začetna cena se v Nemčiji prične pri 117.900 evrih, v Sloveniji pa pri kar 157.500 evrih.
Končno se je torej začela masovna produkcija vozila, ki ga bodo izdelovali v BMW tovarni v mestu Dingolfing na jugu Bavarske. Prvi primerki avtomobila bodo poslani evropskim kupcem, a tudi ameriški kupci ne bodo dolgo postavali križem rok, preden bodo lahko sedli v generacijo F90. Dostave v Nemčiji, Združenemu kraljestvu ter Združenih državah Amerike bodo potekale skorajda simultano in sicer v marcu prihodnjega leta.
BMW namerava preseči rekord v izdelavi prejšnje generacije za približno 20.000 enot. Eden izmed prvih modelov nove petice je prekrasen primerek v Snapper Rocks Blue odtenku. Gre za eno izmed sedmih barvnih shem, ki so na voljo brez doplačila. Opcijsko je na voljo le nekaj individualnih barv v BMW Individual programu.
Ne samo, da je novo vozilo dražje od prejšnjega, je tudi boljše v skoraj vsakem aspektu. Malo lažji (1930 kilogramov), močnejši (600 konjskih moči), ki prihajajo iz prenovljenega 4,4-litrskega biturbo motorja, hitrejši (do 100 kilometrov na uro prihiti v 3,4 sekunde). Nova CLAR platforma bo zagotovila prav tako izboljšano rokovanje z vozilom ter vsesplošno izvedbo. No, kot zanimivost pa lahko dodamo, da si bodo proti doplačilu lahko kupci privoščili še nadgradnjo standardnega modela z dodatki, kot so npr. Azurite Black Metallic barva (1639 evrov), kompletno Merino usnje (2942 evrov) 20-palčna M platišča (1092 evrov, ki bodo nadomestila serijska 19-colska.