Pri nas bo tako moč kupiti Audi S6 in S7 zgolj z 3.0 litrskim dizelskim twin turbo šestvaljnikom. Temu bo asistiral 48 voltni električni sistem, ki bo poganjal turbini in tako proizvajal 349 konjskih moči, kar je še vedno precej manj od bavarskega M550d, ki je audijev glavni tekmec. To bo zadostovalo za pospešek do stotice v petih sekundah pri limuzinskem modelu S6, karavanski S6 in S7 pa bosta za isti pospešek potrebovala desetinko dlje. Končna hitrost je pri vseh omejena na 250 kilometrov na uro, ravno tako imajo vsi že standardno šest batne zavorne čeljusti v kombinaciji z jeklenimi diski, opcijsko pa je na voljo tudi karbonsko keramični zavorni sistem.
Zanimivo je to, da bo praktično ves preostali svet obdržal bencinske različice. Te bo namesto starega osemvaljnika poganjal 2.9 litrski twin turbo bencinski šestvaljnik z enakim 48 voltnim sistemom. Tukaj bo na voljo kar 450 konjskih moči, zmogljivostne številke pa zaenkrat še niso znane. Vsi modeli že standardno dobijo digitalne merilnike, dvojni zaslon na dotik in štirikolesno krmiljenje.
Je škoda, da se bodo morali evropski privrženci Audijev do prihoda modela RS6 zadovoljiti z maksimalno 350 dizelskimi konjskimi močmi? To je le dobrih 20 konjskih moči več kot jih je ponujal ‘običajni’ Audi A6 3.0 biturbo Competition prejšnje generacije, ki je v zadnji različici ponujal 326 konjskih moči. Kakorkoli že BMW M550i sedaj nima več prave konkurence, dizelski M550d pa se bo navkljub veliki razliki v moči moral sedaj še bolj potruditi.