Kot smo pričakovali že pred časom večji dizajnerskih presežkov ni mogoče opaziti. Poleg tega je BMW že pred meseci zaprtemu krogu ljudi že pokazal prototip, ki je bil končnemu izdelku izredno podoben. Na fotografijah si sedaj lahko končno ogledamo vse male razlike v katerih se BMW M5 loči od drugih običajnih modelov serija 5.
URADNA PREDSTAVITEV – Novi BMW F90 M5
Na sprednjem delu so ledvičke že serijsko v črni barvi, obdaja pa jih kromirana obroba. Nov sprednji odbijač je bolj agresiven in premore večje vhode za zrak. Ta dotični primerek ima nameščena srebrno-črna platišča, pod njimi pa so nameščene odlične karbonsko-keramične zavore. Na zadku so, kot že znano, štirje izpušni zaključki, iz katerih bo na plano spet prihajala čudovita simfonija. Izpušne zaključke obdaja črn difuzor, nad njimi pa je na prtljažnih vratih subtilen spojler.
Novih točnih informacij o avtomobilu še ni, pričakuje pa se, da bo opremljen s 4,4-litrskim V8 TwinPower Turbo motorjem s približno 600 konjskimi močmi in 700 Nm navora. Motor bo povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom M Steptronic, moč pa se bo preko slednjega prenašala na vsa štiri kolesa, kar bo pospešek iz mesta do stotice izboljšalo in ga zmanjšalo na manj kot 3,5 sekunde.
Kot glavni tekmec Mercedes-AMG E63 S bo tudi pri BMW M5 mogoče spreminjati nastavitve štirikolesnega pogona. S preprostim pritiskom na tipko bo vozilo z le zadnji pogonom prejelo moč na vsa štiri kolesa in obratno.
Več fotografij in natančnih informacij bo znanih jutri.