Da je končni izdelek vozila zares odličen in pripravljen na vse pogoje in vozne razmere, jih testni vozniki za BMW temeljito testirajo v različnih okoliščinah. Ena izmed slednjih je testiranje vozila v izrednih klimatskih pogojih kot je mraz, sneg in led. Za to nalogo se odpravijo na oddaljeno Švedsko.
Tam je na voljo veliko prostranih površin, cest in zmrznjenih jezer prekritih s snegom, kar je fenomenalno okolje za testiranje vozil. V takšnih razmerah je potrebno vozilo prilagoditi, da se obnaša čimbolj optimalno in po pričakovanjih voznika. Zagotoviti mora zadovoljstvo v vožnji in varnost tudi v izrednih razmerah. Inženirji zato testirajo in prilagajajo sisteme kot so dinamični nadzor stabilnosti (DSC) ali dinamični nadzor oprijema (DTC) ter ga prilagodijo za vsako vozilo posebej.
Ekipa BMW inženirjev je bila tako do sedaj na zasneženem severu Švedske, blizu malega mesteca Arjeplog, preizkušali pa so novi model BMW X3, ki se je moral izkazati v mrazu, snegu in ledu. Obilica snega in temperature do -20 stopinj poskrbijo za ekstremne razmere, mraz pa poskrbi za zmrznjena jezera, kjer se testira obnašanje vozila na spolzki in pomrznjeni podlagi.
Novi BMW X3 bo sedel na platformi CLAR in bo po zaslugi le-te postal daljši, širši in prostornejši v potniški kabini, istočasno pa bo postal tudi lažji. Novi bodo motorji in sicer od 2,0-litrskega turbo štirivaljnega motorja B48 do 3,0-litrskega vrstnega šestvaljnega motorja B58. Prav slednji bo najverjetneje poganjal športno M Performance različico X3 M40i.
Po besedah virov bo G01 BMW X3 predstavljen junija 2017, svetovno premiero pa bo doživel na avto salonu v Frankfurtu. Prodaja bo stekla marca 2018.