Popolnoma novi BMW X3M Competition je najnovejša adicija portfelju najmočnejše črke na svetu, pod pokrovom motorja pa skriva pravo pošast. Govora je o novem S58 motorju, ki v običajni različici ponuja 473 konjskih moči, v Competition različici pa kar 503 konjske moči. To pomeni, da je ima X3M Competition pod pokrovom motorja najmočnejši vrstni šestvaljnik, kar jih je BMW kadarkoli vgradil v serijski avtomobil.
Poleg tega, da je BMW X3M zaradi tega motorja prava petarda, pa obenem tudi ponuja vpogled v potencial naslednje generacije modelov M3 in M4, ki bosta ravno tako uporabljala enak pogonski agregat. Vseeno tako kot pri vseh stvaritvah M oddelka, so se tudi tukaj porodili dvomi o pravih navedbah moči tega monstruma, zato so se pri IND Distribution odločili avtomobil preizkusiti na merilnih valjih.
Za povrhu vsega, ker se je test izvajal v ZDA, je bil v rezervoarju za gorivo zgolj 89 oktanski bencin, avtomobil pa je imel prevoženih manj kot 200 kilometrov, kar ravno tako pomeni, da avtomobil še ni bil povsem utečen. Vse možnosti so torej kazale, da BMW X3M Competition ne bi smel doseči niti navedenih številk, a ravno tukaj je prišlo do presenečenja. Meritve na valjih so pokazale, da avtomobil razvija kar 491 konjskih moči in 605 Nm navora na kolesih. Če pri tem upoštevamo še 10 odstotne izgube v pogonskem sklopu, ki so mimogrede v realnosti še mnogo večje (15-20%), motor na ročični gredi ustvarja kar 542 konjskih moči ter 665 Nm navora in to na 89 oktanskem bencinu. S 100 oktanskim bencinom in ob upoštevanju pravih izgub v tem SUV-u se številke nevarno približajo številki 600 konjskih moči.
Poleg tega so avtomobil še stehtali na vseh štirih vogalih. Rezultat je bil skoraj popolna 50/50 porazdelitev teže med prvo in zadnjo osjo, tehtnica pa je ob polovici goriva v rezervoarju pokazala 2.045 kilogramov, kar je celo manj od navedenih 2.095 kilogramov.