Mercedes Benz je širnem svetu že predstavil svojo novo zastavonošo v najluksuznejšem razredu vozil – S-Class. BMW pa je te dni zaposlen s testiranjem lastnega vrhunskega luksuznega avtomobila BMW serije 7. Toda doslej je vse, kar smo videli od prihajajoče premium limuzine, le nekaj prototipov, zamaskiranih v zaenkrat še močno kamuflažo, BMW pa še ni blizu stopnje razkritja svoje nove sedmice.

Medtem ko čakamo, da ‘lepotica’ odvrže svojo preobleko, so oboževalci naredili nekaj upodobitev, ki prikazujejo, kako bi lahko izgledala naslednja generacija serije 7. Zdi se, da bo nova serija 7 skoraj edini model, ki ne bo pridobil novih ogromnih bavarskih ‘ledvičk’, kar bi moralo na nek način razbremeniti ljubitelje Bavarcev. Čeprav na upodobitvah še vedno izgledajo kar velike, so vseeno videti manjše od aktualne serije 7. Upodobitev je predstavljena s precej ostrejšim Hofmeister kinkom na zadnjem robu zadnjega bočnega stekla. Kljub svoji subtilnosti, vseeno doda lep pridih ter ohranja eno od fundamentalnih tradicij modro-bele zapuščine. Prisotnih je tudi par nižje nameščenih nekonvencionalnih žarometov, v oči pa prav tako bode ‘kvadratna’ maska, ki na momente spominja na BMW-jevo serijo 7 E23, ki je bila predstavljena že davnega leta 1983.

Četudi ves čas ponavljamo klišejsko frazo, kako pogrešamo tisto zlato dobo bavarske oblikovalske občutljivost iz 80-ih, to ni le preprosta floskula in stavek, ki zapolni prazne vrstice prispevka. To je dejstvo. E23 je dokaz, kako je lahko avtomobil neverjetno privlačen, brez ekstravagance ter blišča; brez zaslonov ter radarjev, senzorjev ter kamer. Preprostost je tista vrlina, ki dandanes prebuja nostalgičen občutek ter željo po iznajdbi časovnega stroja. Mineva že štirideset let od časa po katerem danes hrepenijo mladi in stari, kar je še en dokaz, da so osemdeseta leta res bila raj in vrhunec avtomobilskega oblikovanja, E23 pa pooseblja takratno nemško dojemanje prestiža.

Informacije o novi seriji 7 so približno tako široke ter verodostojne kot fotografije avtomobila – se pravi, da jih v bistvu sploh ni. Vendar pa vemo, da bo najmočnejši model v arsenalu nove serije 7 ponujal povsem električno različico in najverjetneje je, da v aktualni seriji 7 G12 zadnjič videvamo ne le impozanten 12-valjni stroj, temveč tudi manjšega 8-valjnika. Na voljo bo najverjetneje 6-valjni bencinski motor, z dvema turbinama, ki bo deloval v tandemu s standardnim elektromotorjem za dodaten navor.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code