Limuzina na steroidih je konkretno pridobila na zmogljivosti, saj iz svojega 4,4-litrskega V8 namesto 560 konjskih moči in 680 Nm navora sedaj proizvede 740 KM in 975 Nm. Podjetje, ki ga je ustvarilo ga je imenovalo kar “the ultimate M5” s čemer pa se verjetno ne bodo strinjali ustvarjalci omejene serije M5 30 Jahre s 600 konjskimi močmi in 700 Nm navora. Žal tukaj, vsaj kar se tiče številk, zmaga G-Power in še precej bolj cenovno dostopen je. Najdražji “30 Jahre Special Edition” je bil namreč prodan za nepredstavljivih 700.000,00 dolarjev.
Vrnimo se torej raje nazaj k črnemu G-Power mogotcu. Drastično povečanje moči je možno predvsem zaradi novega elektronskega sistema motorja in izpušnega sistema iz titana s športnimi katalizatorji in karbonskimi izpušnimi cevmi. Steroidna raketa potrebuje do 200 km/h toliko, kot povprečen avto rabi do stotice: 10,5 sekunde, njegova najvišja hitrost pa znaša 350 km/h.
G-Power je močno izurjen predvsem na posodobitvah motorja, vseeno pa nekaj lepotnih dodatkov ne škodi. 21-palčna Hurricane RR platišča so oblečena v pnevmatike dimenzij 255/30 in 295/25.
To pa ni njihov prvi M5 projekt, tudi prejšnja E60 generacija je prejela njihovo nadgradnjo in dosegla impresivnih 800 konjskih moči, zato je možno, da bo tudi F10 v bližnji prihodnosti dosegel in presegel svojega predhodnika.