Seveda lahko M550d spoznamo tudi pod pokrovom motorja, saj je dizelski predstavnik z le šestimi, bencinski pa z osmimi valji, kar lahko razberemo že iz zaščitnega pokrova čez motor.
S svojimi štirimi turbinami se kljub dizelskemu motorju BMW M550d po zaslugi velike moči in navora uvršča med zmogljiva vozila, ki so ob takšni moči včasih veljala že za prave športnike. Tudi danes 400 konjskih moči kolikor jih premore ni prav malo, 760 Nm navora pa poskrbi za močne G sile ob pospeševanju. Ob takšnih številkah velja M550d xDrive za enega najhitrejših dizlov na trgu, saj do stotice potrebuje 4,4 sekunde, doseže pa elektronsko omejeno najvišjo hitrost 250 km/h.
Za razliko od M550i je lahko dizelski M550d s štirimi turbinami na voljo tudi kot karavanska Touring različica. BMW M550d xDrive Touring do stotice potrebuje 4,6 sekunde in le zato le za odtenek počasnejši od limuzinskega brata. A za dizelskega Touringa bo potrebno še nekoliko počakati, saj je začetek prodaje načrtovan šele za konec leta 2017.
Kot M550i bo tudi M550d deležen štirikolesnega pogona s poudarkom na zadnji osi, uporabljal bo 8-stopenjski menjalnik, prav tako pa bo M550d že serijsko opremljen s štirikolesnim krmiljenjem, kar je zares odlična funkcija. A na žalost je pri drugih modelih na voljo le proti plačilu.
Po drugi strani pa BMW M550d G30 izgleda povsem identičen 462-konjskemu M550i. Osnova dizajna je seveda M Sport paket, ki ga je mogoče donaročiti pri vseh različicah nove petice. A M550d je še bolj ekskluzivnega izgleda, saj uporablja določene elemente v odtenku Cerium Gray. Le nekaj elementov modela M550i in M550d ločuje od drugih petic, ki so že v osnovi lahko zelo športnega izgleda.