Medtem ko je pri nas BMW i3 praktično neobstoječ, pa se v Nemčiji borijo s temnimi oblaki, ki se zgrinjajo nad njimi in številkami prodanih enot. Po poročanjih naj bi bila prodaja i3 občutno manjša od pričakovane. Nemška publikacija kfz je objavila, da vse več prodajalcev stopa iz megle in poroča, da še zdaleč niso blizu prodajnim ciljem za letošnje leto.
Pri nas se nekaj podobnega dogaja z BMW serije 2 Active Tourer, nov model, neprepoznavnost in visoka cena terjata svoj davek. O situaciji smo se precej razpisali, članek pa si lahko preberete TUKAJ.
Pri BMW poudarjajo, da povpraševanje presega trenutne sposobnosti proizvodnje i3, vendar situacija ne izgleda tako dobro za njihovo domovino. Po treh četrtinah leta je veliko uradnih prodajalcev povedalo, da so prodali manj kot polovico originalno zastavljenega cilja. In kakšne so te številke?
Sprva je potrebno poudariti, da so zastavljeni cilji precej visoki. Triinštirideset prodajalcev je dobilo nalogo prodati vsaj pet tisoč enot v obdobju letošnjega leta. Trenutno pa je število prodanih vozil le 1900, kar pomeni da cilja v mesecu in pol BMW Deutschland ne bo dosegel.
Je za to kriv i3 sam, ali je problem bolj splošen za vsa električna vozila? Težko bi rekli, da je problem i3, saj kljub “slabi” prodaji še zmeraj predstavlja trideset odstotkov prodanih električnih vozil na nemškem trgu. In pri takšnih odstotkih pač ne moremo reči, da se je i3 z vstopom na trg slabo vpeljal.
Da bi na svojo stran pridobili več kupcev so predstavili tudi nove načrte odplačevanja, vendar njihov največji problem ostaja čakalna doba. Glavna težava trenutno je transportiranje karbonsko ojačane plastike, ki jo izdelujejo v ZDA in jo je potrebno dostaviti nemškim obratom. K težavam doprinese tudi Atlantski ocean s svojimi nevihtami, ki povzročijo dolge zamude.
Če pa za konec pogledamo še prodajo i3 po celem svetu, so številke bolj podjetju prijazne. Do današnjega dne je bilo po celem svetu prodanih dobrih deset tisoč enot, seveda pa BMW vedno še stremi k boljši prodaji, in prav je tako.
Dvoumno in zavajajoče napisan članek! Kako pa naj prodajo več avtomobilov,če v članku jasno piše,da je največji problem čakalna doba??