S tem se naj bi zmanjšal izpust emisij NOx v naše ozračje.
Auto Express poroča, da bodo vsa tri podjetja vpeljala manjšo in lahko nadgradnjo programske opreme, kar bo zmanjšalo izpuste za 25 do 30 odstotkov. Največ vprašljivih vozil prihaja iz koncerna Volkswagen in sicer gre v njihovem primeru za kar 3,8 milijonov vozil. Daimler mora poskrbeti za 900 tisoč vozil, BMW pa razmeroma “skromnih” 300 tisoč.
Programska posodobitev bo seveda za lastnike brezplačna, uporabniki starejših vozil pa lahko znotraj akcije dobijo novejši model, ki bo ob vračilu starega avtomobila nekoliko ugodnejši in bolj dostopen. S tem se bo zmanjšala uporaba starih dizelskih agregatov, ki občutno bolj onesnažujejo okolje.
Med samim diskutiranjem o programski opremi v vozilih je vodja managementa pri BMW, Harald Krüger dejal: “Srečanje med BMW in nemškimi vodilnimi je bil pomemben korak. Podpiramo pobudo in vlagamo v sklad za trajnostno mobilnost v mestih. Najsodobnejši dizelski modeli bodo zagotovo imeli pomembno vlogo tudi v prihodnji mobilnosti.”