Najbolj v oči stopi karonski, ultra-lahek, 10,5-kilogramski pokrov motorja z dodatnimi linijami, ki nakazujejo na moč, ki jo pokrov skriva pod seboj. Tudi BMW ledvičke so bile posodobljene in se sedaj bolj skladajo z agresivnim sprednjim odbijačem, stranice so prejele razširjene blatnike, ki X6 M50d skupaj razširijo za dvanajst centimetrov.
Po besedah Hamanna se vse linije vzpeljujejo ena v drugo; tako se profil na vratih iz sprednjega odbijača preliva v zadnji del, kjer se zaključi s športnim elementom – elegantnim zadnjim spojlerjem iz karbonskih vlaken. Seveda takšna samozavestna nadgradnja zunanjosti potrebuje tudi enakovredno zmogljivost. BMW X6 M50d je tako izboljšan, da proizvede 79 konjskih moči več od standarda, in 890 Nm navora namesto originalnih 740. Da bi nekoliko omilili zvok dizelskega motorja je tukaj še nadgrajen “Active Sound”, ki proizvaja zvok V8 motorja, športni izpušni sistem iz nerjavečega jekla pa še dodatno ojača akustiko vozila.
Seveda je tudi X6 prejel “Anniversary Evo” 23-palčna platišča, ki so na voljo v črni, srebrni ali “Hyper” črni barvi. Optimizacija vozne dinamike je povečana še z športnim vzmetenjem, ki je prilagojeno težkim kategornikom kot je X6. Vozilo je znižano za 45 millimetrov spredaj in 30 milimetrov zadaj, posledično pa je znižana tudi osrednja točka gravitacije, ki omogoča večjo togost in boljšo pozicijo na cesti.