Tri ikone iz treh različnih obdobji; M2 Competition proti E36 M3 in E46 M3

0
Idealni vremenski pogoji, prazna letališka steza ter ročni menjlanik ekvalirajo popolni kombinaciji za užitek v vožnji. Britanski Carwow je na asfalt spravil tri legende nemške M divizije in jih pomeril v dirki pospeševanja ter zaviranja.

Nekateri bi rekli, da je M2 najboljši izdelek izpod rok Bavarcev zadnjih nekaj let. Z majhno, lahko ter kompaktno karoserijo, šestvaljnikom pod pokrovom ter pogonom na zadnji kolesi, je brez kompromisno »Utlimate Driving Machine«.

Carwow je na pisto tokrat postavil tri prav posebne avtomobile. Dve generaciji M3 ter M2 Competition. Vsi tekmeci za sprednjo masko skrivajo šestvaljne motorje, vendar je le najmlajšem v pomoč dvojni turbopolnilnik, kar mu že pred samim štartom dirke zagotovi kar precejšen naskok pred sotekmovalcema. Vsi pa v kabini vozniku ponujajo popolno kontrolo nad vožnjo z vgrajenim ročnim menjalnikom. Na koncu ciljne ravnine je voznikova spretnost ter sposobnost obvladovanja vseh bencinskih kilovatov tista veščina, ki odtehta in zagotovi prednost pred ostalimi.

Preden razkrijemo sam izid dirke, si oglejmo še specifikacije vseh sodelujočih. Rdeči E36 M3 je opremljen z »downpipe« sistemom, hkrati pa ima narejen tudi »remap« motorne elektronike, kar moč povzdigne na približno 300 »konjev«. E36 je tudi najlažji avtomobil od vseh treh s približno 1400 kg. E46 M3, avtomobil, ki ga vozi poznani novinar Mat Watson, je s 1570 kg približno 170 kg težji, vendar ima večji 3,2-litrski 6-valjni motor, ki naj bi proizvedel približno 340 »konjskih moči«. Zadnji, najmočnejši, M2 Competition je druga najmočnejša različica BMW M2, poganja ga motor iz sedaj že odhajajoče generacije M3 – dve turbini v kombinaciji z I6 motorjem zagotavljata 405 konjskih moči. Na papirju preprosta zmaga za najmlajšega, kajne?

V vseh treh dirkah se E46 M3 sprva povzdigne na prvo mesto, kar jasno dokazuje, da so starejši bimmerji še vedno zlata doba BMW M. M2 ne potrebuje dolgo, da ga začne dohitevati in s pomočjo dodatnega navora, ki ga na kolesa poženeta dodatni turbini, tudi prehiti in zmaga.

Zadnja preizkušnja dneva pa je bil test zaviranja. Bavarci so se postavili vzporedno drug ob drugega in s hitrostjo 110 kilometrov na uro ob prehodu linije naenkrat zavirali. Zmaga je precej pričakovano romala v roke M2 Competition, saj so M Sport zavore v novejših generacijah BMW M modelov razred zase. Na zadnjem mestu se je znašel najtežji predstavnik 3. generacije BMW M3, ki je za zmagovalcem zaostal za celotno dolžino karoserije.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code