Preprosto ni bila nikoli tako priljubljena kot prejšnja generacija E28 ali pa naslednja E39. Po našem mnenju je mogoče bolj pozabljena le starejša generacija E12, a danes se posvečamo generaciji E34 tako, da bomo čas zavrteli nazaj v osemdeseta, ko je bila javnosti tudi prvič predstavljena. Leta 1988 je medij Autocar opravil temeljit test najbolje opremljene različie 535i. Najnovejši BMW različice 535i ima pod pokrovom vgrajen 3,0-litrski prisilno polnjeni vrstni šestvaljnik, ki razvije 306 konjev in 400 nevtonmetrov. No, različica 535i generacije E34 je imela vgrajen 3,5-litrski atmosferski vrstni šestvaljni bencinski motor, ki je razvil 211 konjev in 305 nevtonmetrov navora. Po besedah novinarjev je bil izjemno uglajen in tih, a ob bolj odločnem pritisku na plin je presenetil z zvokom. Tisti čas je bil seveda hiter, saj je stotico dosegel v 7,7 sekunde.
Za take zmogljivosti je bil v prvi vrsti zaslužen prožen motor in pet-stopenjski ročni menjelanik. Motor pa le ni bil najboljši del vozila, saj so prav vsi pohvalili njegovo lego na cesti. Znamka BMW je bila v osemdesetih znana po vozilih, ki so prepričali z vozniško dinamiko in obenem nudili visok nivo udobja. Kupce je prepričal z izjemno naprednim volanskim sklopom, ki je bil natančen tudi pri višjih hitrostih in vozniku nudil veliko občutka na volanu katerega dandanes marsikdo pogreša v novejših vozilih. Kljub temu, da generacija E34 ni bila med najbolj priljubjenimi, predstavlja obdobje, ko je bavarski znamki šlo vse po načrtu.