BMW X3 najnovejše generacije nam je na test prijazno posodil pooblaščeni trgovec z vozili BMW, A-Cosmos. Preverili smo, kaj so inženirji izboljšali in pretehtali vse njegove odlike. Do konca meseca pa je testiran primerek v akciji! Ne odlašajte!

Resnično drzni poslušajo svoj notranji glas in izberejo svojo pot. Novi BMW X3 jim pri tem nudi oporo, izdelan je namreč za neustrašne. Športni terenec, ki se ne boji umazati, smo temeljito preizkusili na Krvavcu. Ugotovili smo, da se lahko novi BMW X3 pohvali z odlično vozno dinamiko, varčnim pogonskim sklopom, bogatim naborom asistenčnih sistemom in praktičnostjo. Svet je poln možnosti in pri novem X3 lahko izbirate med številnimi različnimi barvami zunanjosti, a testni primerek, ki vam ga predstavljamo je bil odet v prav zanimivo Sunstone Metallic, ki je na vojo za dodatnih 1.381,00 evrov. Na prvi pogled temnejša srebrna barva v soncu zažari in odkrije se njena zlata plat. To je prava prefinjenost na preprost način! V novi generaciji je za šest centimetrov daljši (kar se predvsem pozna pri prostoru na zadnji klopi) in kot celota deluje veliko bolj eleganten.

BMW X3 je v novi generaciji pokazal velik napredek v primerjavi s prejšnjo. X3 ve kam je namenjen, v sam vrh v segmentu srednje velikih športnih terencev! Tradicionalno oblikovanje znamke BMW je že v osnovi izstopajoče, a s kombinacijo M Sport paketa je zunanjost še bolj izrazita. Brez tega bi lahko rekli, da X3 izgleda preveč zadržano. Omenjen paket doda bolj agresiven komplet odbijačev M Aerodynamics, 19-palčna M aluminijasta platišča, M športno vzmetenje in pa M usnjen volan in druge dodatke v notranjosti.

Novi BMW X3 najbolj navduši v vožnji. Upam si trditi, da X3 ponuja odlično razmerje med vozno dinamiko in pa udobjem. Pred kratkim sem preizkusil različico X3 M40i, katerega test si ga boste lahko prebrali v začetku meseca novembra. Brez dvoma vam lahko povem, da se tudi v različici 20d pelje odlično! Sorodstvene vezi z bolj športnimi modeli znamke so brez dvoma prisotne. Visoka je tudi mera udobja, ki se prileže na daljših potovanjih. Ko govorimo o udobju, je vredno omeniti tudi odlične sedeže, ki prepričajo z  bočno oporo. Le-ti so v M Sport paketu bolj športno naravnani, a to ne pomeni, da so kaj manj udobni. Prav zaradi tega smo se do vrha Krvavca vozili v voznem načinu ”sport”, ki poveča odzivnost pedala za plin, volan in vzmetenje pa postane nekoliko trše. Vozni način ”comfort” smo izbrali za premagovanje neutrjenih poti na vrhu. Takrat se blažilniki prelevijo v pravo mehkobo, saj odlično blažijo vse ”luknje”. Novi X3 se prav zaradi tega na vsaki poti počuti domače. Vsaka pot se zdi kot narejena za njega.

Za pogon skrbi varčen in dovršen pogonski sklop. Le-ta združuje 2,0-litrski štirivaljni dizelski motor podprt s turbinskim polnilnikom in osem-stopenjskim samodejnim Steptronic menjalnikom. Motor razvije 140 kilovatov oziroma 190 konjskih moči. Obenem pa razvije celih 400 nevtonmetrov navora. Slednja kombinacija ponuja solidne zmogljivosti, temveč bi si pod motornim pokrovom raje izbrali zmogljivejši 3,0-litrski dizelski motor, ki se bolje sklada s karakterjem vozila. Bo pa omenjena kombinacija poskrbela za visok nivo energetske učinkovitosti, saj nas je prepričala s porabo. Po tovarniških podatkih naj bi X3 20d povprečno porabil med 5,3 in 5,6 litra na sto prevoženih kilometrov. V praksi smo na testnem krogu, vključujoč vožnji po terenu zabeležili dejansko porabo le liter in pol večjo. Za srednje velikega športnega terenca se nam to vsekakor zdi odličen rezultat. Čeprav ste morda pomislili, da je različica 20d bolj namenjena umirjenim, vseeno doseže stotico kilometrov na uro v osmih sekundah in doseže 213 kilometrov na uro.

V notranjosti boste najprej opazili veliko prostora in visok nivo natančnosti izdelave oziroma kakovosti. V testnem primerku so bili sedeži odeti v usnjeno oblazinjenje Vernasca v črni barvi, a ne glede na odtenek je splošno počutje v notranjosti naravnost vrhunsko! Takoj, ko se boste v X3 vsedli se boste počutili domače. Prepričal vas bo tudi velik prtljažnik, ki meri 550 litrov. V primeru, da poklopite naslonjala zadnjih sedežev pa boste v njega spravili kar 1,550 litrov prtljage.

Novi BMW X3 je opremljen z najnovejšimi prilagodljivimi žarometi in zadnjimi lučmi v napredni LED tehnologiji. Tako boste videli dlje, parkirali pa boste lahko precej lažje s parkirnimi senzorji spredaj in zadaj. Tukaj je tudi asistent za dolge luči, ambientalna osvetlitev, tri-conska avtomatska klimatska naprava, odlagalni paket, prefinjeni dekorativni elementi in še veliko več…

Cena novega BMW X3 v različici 20d se začne pri ceni 51.050,00 evrov. Testni primerek je bil dodatno opremljen s prej omenjeno barvo Sunstone Metallic za dodatnih 1.381,00 evrov, M Sport paketom za 7.450,00 evrov, ogrevanimi prednjimi sedeži za 409,00 evrov, navigacijskim sistemom Proffessional za 2.486,00 evrov in prilagodljivimi LED žarometi za 376,00 evrov. Nekaj je še manj pomembne dodatne opreme, a končna cena testnega primerka je vključno s stroškom priprave in transporta 64.275,00 evrov. Ne zamudite pa posebne akcije, ki ceno vozila zniža za 14 tisoč evrov! To pomeni, da lahko testni primerek odpeljete za le 50,306,00 evrov.

Ozrite se še dlje in tja tudi pojdite. Z novim BMW X3 je to mogoče! V kolikor se želite zapeljati s prav tem primerkom, vam lahko zaupam, da se je potrebno oglasiti le pri pooblaščenem trgovcu BMW A-Cosmos, ki se nahaja na Celovški cesti. Prav tako vam je prijazno osebje na voljo za vsa vaša vprašanja, pa srečno vožnjo!

Fotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code