Zunanjost 10 | |
Notranjost 8 | |
Ergonomija 9 | |
Udobje 8 | |
Zmogljivost 8 | |
Vozne lastnosti 9 | |
Oprema 9 | |
Cena 7 | |
8.5 SKUPNA OCENA | POVZETEK Po lepotnem posegu izredno všečen avtomobil, ki nudi odlične vozne lastnosti. nekoliko zastarela deluje le notranjost vozila. |
Glede samega vozila ne bom izgubljal pretirano besed, saj smo ga v preteklosti že dodobra preizkusili in ugotovili, da gre za odličen bavarski izdelek, ki mu lahko očitamo le malo, če sploh kaj. Prav zato je BMW 320d tudi najbolje prodajana različica serije 3, ki navdušuje tako Slovence kot tudi druge kupce širom sveta. Pa vendar ob podrobnem pregledu BMW ponudbe spoznamo, da smo ves ta čas živeli v nevednosti. Serija 3 je lahko še za odtenek boljša in predvsem lepša. Za slednje poskrbi fenomenalen paket M Performance delov.
Tega avtomobila sem se na prav poseben način še posebej veselil. Gre za odličen kompromis med dinamiko in varčnostjo, a to ni bil glavni razlog za moje veselje. Povsem običajno BMW 320d smo namreč s pomočjo pooblaščenega trgovca preobrazili v povsem novega atleta, z nabitimi mišicami.
A mišice, ki jih omenjam, so le rezultat uporabe steroidov, saj avtomobil dejansko ni pridobil na moči. Še vedno se pod pokrovom vrti štirivaljni TwinPower Turbo 2,0-litrski agregat, ki premore povsem zadovoljivih 190 konjskih moči in 400 Nm navora. Kot določeni “bodybuilderji” je tudi 320d dobil mišice po nekoliko hitrejši in nepravilni poti. Pri prvih rezultat prinese vbrizgavanje igel v mišice, pri BMW 320d je za to poskrbel servis.
Ko sem po posegu prvič ugledal avtomobil, sem ga nekaj časa le opazoval, povsem brez besed in v tišini. Zdelo se mi je, kot da bi po lepotni operaciji srečal znanca, ki ga poznam že dolga leta, a ga po operativnem posegu še komaj spoznam. BMW 320d z M Performance deli zgleda boljše, mnogo boljše in lepše!
Celo neveden opazovalec bi lahko posumil, da gre pri tem vozilu za nekaj prav posebnega, saj vzbuja prav posebno stopnjo agresije, pa vendar ohranja tisto tipično bavarsko eleganco, ki je vselej prisotna pri vozilih BMW.
Se sprašujete, katere so spremembe na vozilu?
- komplet 20-palčnih platišč z vrhunskimi pnevmatikami (4.384,62 EUR),
- karbonski pokrovi stranskih ogledal (673,20 EUR),
- M Performance odbijač (608,96 EUR),
- zadnji difuzor (507,48 EUR),
- BMW M Performance prag (170,00 EUR),
- nalepke pragov (170,00 EUR),
- ledvički v črni barvi (136,56 EUR).
Kljub vizualnim spremembam pa je avtomobil po posegu vzbujal povsem druga občutja. Že sam pogled nanj je pospešil srčni utrip in na obraz narisal širok nasmešek. Veselje je bilo še toliko večje, ko so znanci povsem navdušeni občudovali to lepoto in hvalili njegov drzen videz. Nisem mogel drugega, kot da se z vsem povedanim strinjam, saj čez izgled ni bilo niti ene same opazke.
Tudi sama vožnja se je le zaradi dejstva, da vozilo navzven izgleda veliko bolje, zdela občutno bolj športna. Podzavestno védenje, da je običajna 320d postala približek pravih športnih vozil, povzroči adrenalinsko mrzlico, ki se umiri šele po lepem času.
Neverjetno je, kako le majhen nabor ravno pravih elementov napravi tako velik vtis na opazovalca in izrazito izboljša izgled vozila kot celote. Že dokaj običajna serija 3 je zažarela v povsem novi luči in povzročila vznemirjenje kot pri povsem novem avtomobilu. A na srečo gre za že dobro znan recept in perfekcijo med vozili, ki so jo M performance dodatki umestili še višje, v sam vrh med športno naravnanimi Bavarci.
Nad obsežnim naborom opreme nimam pripomb, kvečjemu bi pohvalil prilagajanje znamke BMW svojim kupcem. Le po nekaj prevoženih metrih sem odkril dve spremembi, ki jih je BMW uvedel ravno zaradi “feedbacka” svojih strank. Ročica za vklop smernikov se po novem ob vklopu smernika ne vrne na prvotno pozicijo, pač pa ostane v tej poziciji vse do poravnanega volanskega obroča. Marsikomu je namreč delalo preglavice izklapljanje smernika, saj je bila ročica v sredinski, nevtralni legi, voznik pa ni vedel, v katero smer more premakniti ročico, da smernik ugasne.
Druga sprememba se nahaja na drugi ročici ob volanskem obroču. BMW je na koncu ročice odstranil tipko za vklop avtomatskega delovanje brisalcev. Le-ta način se po novem vklopi s premikom ročice za eno stopnjo navzgor, s tem pa se na ročici prižge lučka, ki opozarja, da je avtomatski način vključen. Za takšne majhne popravke in za to, da prisluhne svojim kupcem, prejme BMW pri nas dodatne “plus točke”.
Naj se torej sliši še tako čudno, BMW 320d z M Performance deli je veliko boljši od običajnega BMW 320d, pa naj bo to le psihološka ukana ali ne. Ob vožnji s športnejšo izvedbo se da bolj uživati, ob pogledu nanj zaigra srce, pozitivne opazke ter pohvale znancev in mimoidočih pa lastniku prijetno pihajo na dušo. Si torej sploh lahko želite kaj boljšega, kot ta zares izpopolnjen popoln avtomobil?