Vse je pri BMW i8 torej že popolno… no, skoraj. Hibridni športnik ima vse, razen popolnoma električnega pogona. Trenutno električnemu motorju namreč še zmeraj “pomaga” 1,5-litrski bencinski trivaljnik, ki pa se bo kmalu pretvoril v električnega? Model naj bi bil osnovan na BMW i8 konceptu, ki ga poganja vodik, “ideja je uporabii prostor v razširjeni sredini za baterije in ne za shranjevanje vodika.” Nažalost pa električnega i8 še ne bomo prejeli ob Faceliftu v letu 2018.
“Omenjeni popolnoma električni model bo prispel, vendar se trenutno osredotočamo na Facelift različico,” Poleg tipičnih vizualnih sprememb pa bo 2018 BMW i8 dobil tudi več moči in najverjetneje, boljši domet. Verjetno se bo kapaciteta baterije podvojila od današnjih 7,1 kWh vsaj 14,2 kWh, podobno kot je to BMW že storil z 2017 BMW i3. Faceliftan i8 naj bi premogel od 357 do 420 konjskih moči, seveda pa ne smemo pozabiti, da ne bo več na voljo le kot Coupe, temveč tudi v Spyder obliki.
Jasno postaja, da je najbolj pomembna naloga divizije i – električno vozilo. O električnem i8 je znanega bolj malo, vendar je ob vsaki novi odločitvi BMW Groupa bolj razvidno, da bodo BMW i modeli vsi postali popolnoma električni. Na to napeljuje tudi projekt BMW iNEXT z novimi oblikami avtonomne vožnje in digitalne povezljivosti skupaj z novo generacijo električne mobilnosti, lahko konstrukcijo in sodobnimi materiali.