Novi BMW i8 bo imel poleg inovativne oblike tudi prestižno in tehnološko dovršeno notranjost. Njegov preskok v obliki se zrcali tudi v nadgradnji tehnologije, s pomočjo katere bo imel voznik večji nadzor nad svojim vozilom: svojo vožnjo bo lahko spremljal prek Boschovega zaslona na dotik. Oblikovalci instrumentalne plošče za prvega priključnega hibrida, so se odločili za kristalno jasen, visoko […]

Novi BMW i8 bo imel poleg inovativne oblike tudi prestižno in tehnološko dovršeno notranjost. Njegov preskok v obliki se zrcali tudi v nadgradnji tehnologije, s pomočjo katere bo imel voznik večji nadzor nad svojim vozilom: svojo vožnjo bo lahko spremljal prek Boschovega zaslona na dotik.

Oblikovalci instrumentalne plošče za prvega priključnega hibrida, so se odločili za kristalno jasen, visoko ločljiv LCD zaslon s premerom 23 cm.
Velik pravokotni ekran naj bi omogočal najbolj fleksibilno upravljanje in prikazovanje vsebin. Zaslon je razdeljen na tri dele, na levi prikazuje števec hitrosti, na desni pa se anagram spreminja glede na način vožnje. V prostoru med njima se lahko po izbiri prikazuje navigacija, radio ali telefonske informacije.

boschev-zaslon (1)

Največja prednost povsem prikazovalne instrumentalne plošče je njena vsestranskost. Oblikovalcem in proizvajalcem prepušča proste roke pri izumljanju oblike in razporeditve prikazov, s čimer je način prikazovanja vsebine edinstven in prilagojen posamezniku – za številne operacijske sisteme je lahko uporabljena skoraj vsaka oblika in barva, ki si jo lahko zamislimo. Zaslon poleg tega omogoča jasen prikaz navigacije in spletne vsebine.

Lahko bi rekli, da je BMW i8 naravnan k spodbujanju ekonomične vožnje:
V prikazovalnem načinu “Comfort” je na desni strani števec obratov, ki kaže tudi na porabo energije pri določenih vrtljajih, ter stopnjo e-ojačitve moči električnega motorja in zavorne sile. V tem prikazu je mogoče izbrati tudi način prikazovanja vsebin “Eco Pro”, ki omogoča natančno upravljanje pogonskega sklopa in lahko voznika spodbudi k bolj ekonomični vožnji. V obeh načinih sta osnovna števca umirjene modre in sive barve, medtem ko se v športnem načinu vožnje obarvata rdeče, kar nas opomne na namen BMW-ja i8 – razviti fascinantno moč in hitrost.

boschev-zaslon (3)

Voznik lahko svojo vožnjo nadzoruje in spreminja prek instrumentalne plošče, ki uporablja inovativno zgradbo z dvema procesorjema, pri čemer en skrbi za grafiko zaslona, drugi pa za njegovo delovanje. Prenos podatkov omogočata dva vodilna sistema: območno nadzorno omrežje CAN (Controller Area Network) in medijsko naravnan sistemski prenos MOST (Media Oriented Systems Transport).
Sodobno in visokotehnološko obliko zaslona so zaključili z mineralnim steklom, ki je sicer del pametnih telefonov in tabličnih računalnikov.

boschev-zaslon (5)

Da bi zaslon zrcalil moč vozila je bilo potrebno veliko pedantnosti s strani Boschevih inženirjev. Izpustili niso niti ene podrobnosti, strojna in programska oprema zagotavljata natančno uprizoritev tudi zahtevnejših animacij in celo premikanje kazalcev po zaslonu je po njihovi zaslugi izjemno tekoče. Če sklepamo po natančnosti, ki so jo pokazali pri oblikovanju zaslona, bi moral avtomobil z njihovimi deli delovati brezhibno.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code