Test, ki ga lahko vidite v zgornjem videu je narejen tako, da preveri delovanje in ućinkovitost sistema za zaviranje v sili v primeru nepričakovanega naleta na pešca. Avtomobil naj bi v danih situacijah sam zaviral ali se v nekaterih primerih celo povsem ustavil brez pomoči voznika. Testirajo se tri različni scenariji in sicer v prvem odrasel pešec prikoraka skozi cesto, v drugi otrok ‘skoči’ izza parkiranega avtomobila, v tretjem pa pešec ‘hodi’ v isti smeri kot se pelje avtomobil.
Prva dva testa se izvajata pri hitrostih 20 in 40 kilometrov na uro, zadnji pa se opravlja pri 40 in 60 kilometrih na uro. Testiranje je zajemalo enajst različnih avtomobilov, med katerimi so najvišjo oceno prejeli štirje in sicer Honda CR-V, Subaru Forester, nova toyota RAV4 ter novi Volvo XC40. Nekoliko slabše a še vedno zelo dobro so se odrezali Hyundai Kona, Kia Sportage, Mazda CX-5 in še dva modela, ki pri nas nista v prodaji – Nissan Roque in Chervolet Equinox.
Če ste prav računali nam tako preostaneta še dva modela, ki pa sta pristala na dnu lestvice. Mitsubishi Outlander je za slabo predstavo prejel oceno ‘Basic’ (osnovno), medtem ko BMW X1 testa sploh ni opravil, saj njegov sistem sploh ni začel zavirati, kaj šele, da bi ustavil. Sistem sicer ni povsem brez vrednosti, saj je voznika vsaj zvočno in vizualno opozoril na pešca pa vendar je za nas to velik poraz za bavarsko tehnologijo. Kaj pa vi mislite?