Računalniški oblikovalski mojstri so iz v Španiji posnetih fotografij v kamuflažo zavitega M5 uspeli upodobiti, kako bi le-ta izgledal brez črno-belih vzorcev čez ključne predele. Seveda so si pomagali z zadnjimi izdelki oddelka M in iz njih uporabili določene dele vozila. Natančneje, pomagali so si z novim BMW M2 Coupe. Sprednja maska ima seveda na sebi v krom odete tipične bavarske ledvičke, ki se na nekem mestu stikajo z ozkimi in za nove modele tipičnimi lučmi. Nekoliko nižje na sprednji maski vidimo velike zračne reže, ki jih že poznamo iz paketa aerodinamičnih dodatkov ter jih na sebi že serijsko nosi M2 Coupe.
Novi M5 je prejel kodo F90. Tako F90 M5 kot nova serija 5 z oznako G30 bosta deležna velikega zmanjševanja teže, kar bodo inženirji dosegli z uporabo eksotičnih materialov kot so močnejše kovine in s plastiko ojačana ogljikova vlakna (CFRP). Zdajšnji F10 M5 je bil po teži že blizu dveh ton in zato je zmanjšanje teže nove generacije bistvenega pomena za vozno dinamiko. Po neuradnih podatkih naj bi novi M5 shujšal za okrog 100 kilogramov.
Če bo vse potekalo po zastavljenih planih bo novo generacijo M5 poganjal enak 4,4-litrski V8, kot je že nameščen v zdajšnji generaciji F10. Inženirji so ga dodatno optimizirali, saj naj bi ta z nespremenjeno arhitekturo sedaj dosegel nekoliko višje obrate in 600 konjskih moči. Nekateri viri celo pravijo, da je moč 620 konjskih moči povsem dosegljiva, vendar slednje zaenkrat še ne morejo potrditi. Trenutna konkurenca BMWja M5 namreč razvije med 550 in 605 konjskih moči.
F90 M5 bo v športne limuzine končno uvedla štirikolesni pogon xDrive, ki bo sprva kot že rečeno na voljo v M5, pozneje pa tudi v novem M6. Štirikolesni pogon bo osnovan na zadnjem pogonu kot že poznamo iz modelov X5 M in X6 M, na srečo pa bo xDrive opcijski in na voljo z doplačilom. Zakaj na srečo? Zadnji pogon še vedno zagotavlja bolj adrenalina polno vozno izkušnjo za razliko od bolj stabilnega, varnega in hitrejšega štirikolesno gnanega M5. xDrive naj bi bil posebej prilagojen za M5 kar naj bi ob izkopu sistemov še vedno omogočalo tudi zabavno odnašanje zadka, hkrati pa izboljšalo oprijem. Moč se bo iz motorja na kolesa prenašala preko že znanega M DCT bliskovito hitrega 7-stopenjskega samodejnega menjalnika.
Glede na to, da bo nova serija 5 predstavljena začetek prihodnjega leta lahko pričakujemo, da bo M5 ugledal luč sveta v drugi polovici leta 2017.