Se boste lahko odpovedali zadnjemu pogonu zavoljo več prostornosti predvsem na zadnjih sedežih?

V kolikor ste pravi navdušenec znamke BMW vsam svetujemo, da novi generaciji serije 1 ne namenite večje pozornosti. To pa zaradi tega, ker bo le-ta v novi generaciji zadnji pogon zamenjala za sprednjega! Vsekakor to ne pomeni nujno večje slabosti, saj bo na račun sprednjega pogona v notranjosti precej več prostora kot sedaj. Kljub sprednjemu pogonu verjamemo, da se bodo BMW inženirji potrudili, da se bo nova serija 1 še vedno peljala odlično. Predvsem zaradi nove FAAR platforme, ki naj bi bila izjemno napredna. Na zmogljivejših modelih bo sicer na voljo napredni štirikolesni pogon, kot celoto pa pričakujemo lažjo maso vozila, večjo prostornost v vseh kategorijah, boljšo okretnost ter izboljšane motorje in tehnologijo nasploh. Pričakujemo vrsto 1,5-litrskih in 2,0-litrskih motorjev v kombinaciji s šest-stopenjskim ročnim menjalnikom in osem-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Pričakujemo vsaj dva hibridna modela, eden izmed teh naj bi bil priključni hibrid z dosegom okrog 50 kilometrov.

Na voljo bo tudi M Performance model imenovan M130i ali M140i xDrive, razvil pa naj bi okrog 300 konjskih moči na vsa štiri kolesa. Na žalost pa bo nova serija 1 po vsej verjetnosti na voljo le v pet-vratni izvedenki. Pričakujemo, da bo BMW novo generacijo serije 1 prvič predstavil ob koncu letošnjega leta ali pa v prvi polovici naslednjega leta.

BMWBLOG-bmw-1-serije-2019-spy-winter-zima (14)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code