Prihod novega BMW Serije 1 napoveduje novo obdobje, saj tretja generacija uspešnega modela prinaša pogon, speljan na sprednji kolesni par. Najsodobnejši sistem kontroliranja podvozja, ostale inovativne tehnologije in integracija vseh ključnih komponent vozne dinamike ter nadzornih sistemov, zapolnijo Serijo 1 z večjo agilnostjo, ki jo bodo prepoznali tako vozniki avtomobila na sprednji pogon, kot tudi tisti, ki bodo uporabljali xDrive. Gledano od spredaj takoj pusti svoj pečat z novo podobo in reinterpretacijo značilnih oznak BMW. Sprednja maska je večja, pri čemer tudi njena prezenca deluje bolj mogočno, prvič pa se pri tem modelu v sredini združita ledvički.
Serija 1 tako sledi trendu, ki so ga postavile večje limuzine. Izstopa namreč z značilno ledvično rešetko, katere izrazita mrežna zasnova nadomešča klasične rešetke. Ta tridimenzionalen element se navdihuje z dirkalnimi avtomobili in daje sprednjemu koncu dodatno globino in višino. Kompaktno ohišje hkrati ponuja precej več prostora kot prejšnji model, zato je avtomobil še bolj vsestranski v vsakodnevni uporabi. Pri 4319 milimetrih je novi BMW pet milimetrov krajši od svojega predhodnika, poleg tega pa se je povečala višina (na 1434 mm) in tudi širina na 1799 mm.
Linije so tako prelivajoče se in bolj podolgovate – krajši pokrov motorja se zlije v vetrobransko steklo, dolga strešna linija pa rahlo pade nazaj. Širok zadnji del in atletski detajli nad kolesi poudarjajo športen in močan videz avtomobila.
Pri moči pa bodo kupci lahko izbirali med tremi dizelskimi različicami motorja in dvema bencinskima, ki razvijeta od 116 KM v BMW 116d do 306 KM v BMW 135i xDrive. Nov motor je najmočnejši štirivaljna enota pri BMW Group. BMW 135i xDrive doseže 100 km/h v samo 4,8 sekunde, pri čemer se z M Perfomance paketom, ki bo na voljo konec leta, skrajša še za eno sekundo. Kljub impresivnim podatkom o učinkovitosti je skupna poraba goriva le 7,1 – 6,8 litrov na 100 km, emisije CO2 pa znašajo samo 162 do 155 gramov na kilometer. Vsi motorji, ki so na voljo za BMW Serije 1, ustrezajo strogim emisijskim standardom Euro 6d-TEMP.
Žarometi dajejo novemu BMW svežo in mladostno dimenzijo, kar serijo še dodatno loči od ostalih. V osnovni različici avtomobila halogenski žarometi in LED dnevne luči, vgrajene pod njimi, oblikujejo značilen BMW pogled. Opcijske LED luči imajo še posebej sodoben videz – prosojno, šestero kotne cevi dnevnih luči namreč vnašajo značilen pogled “štirih luči” z izrazito tehnično natančnostjo. Brizgani aluminijasti element zavzema zgornji del žarometa pod steklenim pokrovom, z napisom BMW LED ob strani.
Tako nova Serija 1 nadaljuje zgodbo o uspehu, ki se je začela leta 2004, ko je bil prvič predstavljena elegantno-športna zasnova v premijskem kompaktnem segmentu. Druga generacija se je leta 2011 ponašala s svežimi poudarki in močnejšim videzom sprednjega in bočnega konca, ki sta čez štiri leta dobila nove luči in novo oblikovano sprednjo masko. Lani je bilo na stari celini kar 80-odstotkov kupcev druge generacije Serije 1, pri čemer je ob koncu leta okrepil status pomembnega prodajnega modela z 1,3 milijoni kupcev.