Končno smo dočakali bavarskega bruta katerega videz bo zagotovo delil mnenja.

BMW je razkril novo generacijo BMW X6, ki velja za inovativnega začetnika segmenta SAC (Sport Activity Coupe). Novi BMW X6 združuje dobre vozniške karakteristike športnega terenca, z elegantnim videzom coupeja. V tretji generaciji BMW X6 uporablja čist in ekskluziven oblikovalski jezik, ki dobro dopolnjuje sicer samozavestno in dominantno podobo. Napredna pogonska tehnologija se tokrat združi z bogatim naborom tehnoloških novosti in tako ponudi športno, a vseeno luksuzno vozniško izkušnjo.

Tudi mersko je novi X6 zrasel in sicer za dobra dva centimetra in pol v dolžino, ter za centimeter in pol v širino, v višino pa je celo izgubil 6 milimetrov. Morda še največja sprememba je doletela medosno razdaljo, ki je tokrat daljša za kar 42 milimetrov. To pomeni dosti več prostora v notranjosti avtomobila, ki ga bodo najbolj veseli potniki v zadnji vrsti. Prvič v svoji zgodovini bo BMW ponudil osvetljene prednje ledvičke, ki pa bodo (na srečo) na voljo kot opcijska oprema, pa tudi v primeru, da je avtomobil opremljen z njimi, se jih da ročno prižgati ali ugasniti.

Standardno bo opremljen z 19 palčnimi platišči, različici BMW X6 M50i in M50d pa bosta imeli že serijsko vgrajena 21 palčna platišča, ki bodo opcijska na šibkejših modelih. Že od začetka bodo poleg standardne specifikacije na voljo še xLine in M Sport različice opreme, kjer bomo zahvaljujoč značilnim oblikovalskim potezam, že na daleč lahko prepoznali za katero gre.

Notranjost je praktično identična tisti v BMW X5, le da je ta nekoliko manj praktična. Vseeno pa to ne pomeni, da prostora ni dovolj. Prtljažnik namreč meri precej radodarnih 580 litrov, s podrtimi sedeži pa uspe pogoltniti do 1.530 litrov prtljage. Od zanimive opcijske opreme notranjosti lahko izpostavimo masažne sedeže za voznika in sovoznika, štiriconsko klimatsko napravo in celo termoelektrična držala za pijačo, ki vam bodo grela kavo ali čaj v mrzlih zimskih jutrih. Še več lahko pričakujemo od tehničnih in tehnoloških ‘bombončkov’. Osrednji del ponudbe zagotovo predstavlja opcijsko zračno vzmetenje, kjer lahko prilagajate višino avtomobila za kar 80 milimetrov. Poleg tega bo BMW X6 ponujal tudi širok nabor varnostnih sistemov, velik 12.3 palčni osrednji zaslon na dotik, ter najnovejšo različico iDrive sistema z inteligentnim osebnim asistentom in vrsto ostalih Connected Drive storitev.

Motorni portfelj se bo pričel z dizelsko različico xDrive30d, ki bo ponujala 265 konjskih moči in xDrive40i z 340 konjskimi močmi za tiste, ki vam nafta ne diši najbolje. Vrh ponudbe bosta predstavljala prej omenjeni različici M50i in M50d, kjer bo prvo poganjal že poznani 4.4 litrski V8 motor s 530 konjskimi močmi, slednjo pa 3.0 litrski dizelski agregat s kar štirimi turbinami in okroglimi 400 konjskimi močmi. Obe različici bosta že v osnovi opremljeni z M Sport izpušnim sistemom, za več športnih ambicij pa bo na voljo še zadnji M Sport diferencial. Prav vse različice bodo že v osnovi deležne najnovejše generacije BMW xDrive inteligentnega štirikolesnega pogona, opcijsko pa boste lahko na obeh šibkejših različicah izbrali še xOffroad paket.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code