BMW M2 je bil manjši kot M3 in M4, obenem pa dovolj zmogljiv in izjemno sposoben v vožnji. BMW M2 je bil za prave navdušence znak, da so zasnovali točno tak avtomobil kot so si ga želeli kar nekaj časa. Spominjal je tudi na E46 M3, ki pa je po mnenju mnogih najboljši M3 vseh časov. Seveda pa M2 ni bil dovolj, zato BMW tokrat predstavlja M2 Competition, ki predstavlja nekako nadgradnjo M2.
Pod pokrovom motorja leži enak S55 motor kot v M3 in M4, le da je nekoliko spremenjen. 3,0-litrski bencinski motor razvije 410 konjskih moči in 500 nevtonmetrov navora. To je nekoliko manj kot večji M3, a navora je povsem enako.
Pogonski sklop serijsko vključuje šest-stopenjski ročni menjalnik, na voljo pa je tudi sedem-stopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik. V obeh primerih se moč prenaša le na zadnja kolesa, moč med njima pa dodatna razporeja še napreden diferencial. Slednji elektronski M Differencial je enak kot v M3 in M4, a dodatno izpopolnjen za M2 Competiiton.
Novi BMW M2 Competition do stotice kilometrov na uro pospeši v 4.2 sekunde (z ročnim šest-stopenjskim menjalnikom potrebuje 4,4 sekunde). Končna hitrost se ustavi pri 250 kilometrih na uro oziroma z M Driver´s paketom pri 280 kilometrih na uro. Inženirji so se posvetili tudi izboljšanju pretoka olja po motorju, hladilni sistem pa so si ”izposodili” iz M3 oziroma M4, tako da bodo od sedaj naprej tudi dirkaški dnevi bolj hladni.
Nekaj sprememb najdemo tudi na zunanjosti, kjer so se inženirji potrudili, da avtomobil izgleda bolj agresivno. Namestili so drugačne sprednje ledvičke, ki so nekoliko večje. Odete so v Shadowline Gloss Black barvo, tako kot tudi vse oznake modela. Novi barvi zunanjosti sta dve, Hockenheim Silver in Sunset Orange. Aluminijasta platišča sedaj merijo 19 palcev, nameščen je zadnji spojler na prtljažnih vratih, M Sport zavore so spredaj 6 batne, zadaj pa 4 batne. Izjemno zvočno kuliso bo zagotavljal tudi novi izpušni sistem.
V notranjosti najdemo nove sedeže z modrimi in oranžnimi elementi ter M2 osvetljenim logototipom na sredini. Opazimo tudi rdečo Start/Stop tipko. BMW M2 Competition torej izgleda bolj agresivno, vozna dinamika je precej boljša, pa tudi moči je precej več kot pri običajnem M2. Če bo M2 Competition ostal tako igriv in okreten kot slednji, verjamemo, da je BMW pravkar ustvaril pravo klasiko, ki bo čez nekaj let pridobila na vrednosti.