BMW S1000RR je bil že v sedanji različici prava pošast in eden najhitrejših motociklov na svetu, sedaj pa bo zahvaljujoč manjši masi in večji moči pogonskega agregata, še hitrejši. 999 kubičnih centimetrov velik pogonski agregat bo po novem proizvajal kar 207 konjskih moči pri 13.500 obratih na minuto in 113 Nm navora pri 11.000 obratih na minuto. S polnim tankom goriva in vsemi tekočinami bo tehtal le 197 kilogramov, oziroma 193,5 kilogramov z opcijskim M Performance paketom, ta pa bo razporejena v razmerju 53,8% na prvo koli in 46,2% na zadnje kolo.
V primerjavi s prejšnjo generacijo tega modela, ima novi tudi daljšo medosno razdaljo in nove simetrične LED luči, medtem ko menjalnik dovoli prestavljanje brez sklopke v obe strani. Paket elektronike vključuje BMW Motorrad ABS pro sistem, sistem proti zdrsavanju pogonskega kolesa, t.i. hill hold sistem za lažje speljevanje na klancu in štiri vozniške načine.
Čeprav je M divizija ponavadi rezervirana za avtomobile, pa je od sedaj M Performance dele moč dobiti tudi na njihovem motociklu BMW S1000RR. Prvič v zgodovini se je zgodilo, da sta si pomagala BMW M in BMW Motorrad oddelka, ki sta ustvarili mojstrovino.
Tako imenovani BMW M Performance kit za BMW S1000RR vključuje:
- Zaščitne barve M oddelka
- M karbonska platišča
- izjemno lahek akumulator
- M šasijo, ki vključuje nastavitev višine zadaj
- M športni sedež
- Pro način vožnje
Lepo je videti, da M Performance paket ni le šminka s kateri bi BMW več zaslužil, temveč izgleda kot, da ponuja nekaj dejanskih izboljšav, ki vplivajo na zmogljivost motocikla. Lahka karbonska platišča bodo poskrbela za manjšo rotacijsko maso, medtem ko bo M šasija poskrbela za dodatno raven osebnih nastavitev motocikla. Sploh ne dvomimo v uspešnost in zmogljivost novega najhitrejšega cestnega motocikla znamke BMW, lepo pa je videti, da je svoje doprinesla tudi ikonska M divizija.