BMW je končno odgrnil zavese tudi s težko pričakovanega BMW M8 Gran Coupe.

Ta visoko zmogljiva različica štirivratne serije 8 sledi korakom različic M8 Coupe in M8 kabriolet, zato tudi ni nič čudnega, da se spodaj skriva popolnoma enak pogonski sklop. To pomeni sedaj že poznani 4.4 litrski osemvaljnik, ki ga podpirata kar dva turbopolnilnika. Končni rezultat je 600 konjskih moči in 750 Nm navora, M xDrive štirikolesni pogon (ki se ga mimogrede da tudi izklopiti) pa poskrbi še za pospešek do stotice v vsega 3.3 sekunde. Končna hitrost z opcijskim M Drivers paketom znaša kar 305 kilometrov na uro, brez njega pa je tipično omejena na 250 kilometrov na uro.

Tistim, ki tudi to ni dovolj pa si lahko omislijo različico Competition, ki podobno kot pri ostalih različicah M8 prinese še dodatnih 25 konjskih moči, navor pa ostane enak. Pospešek do stotice je še desetinko hitrejši, končna hitrost pa z M Drivers paketom ostaja elektronsko omejena na enakih 305 kilometrov na uro.

Seveda pa pri BMW M8 Gran Coupe ni bil nadgrajen samo pogonski sklop. Avtomobil je tako opremljen s t.i. dvojnim ‘wishbone’ vzmetenjem spredaj, zadaj pa pet točkovno vpetje s kovanimi spoji in izjemno togimi prečnimi stabilizatorji poskrbi za odlično lego v zavojih.

Po celem avtomobilu lahko najdemo tudi dodatne ojačitve, ki izboljšajo vzvojno trdnost celotnega avtomobila in posledično tudi odzivnost avtomobila med hitro vožnjo skozi zavoje. Druge zmogljivostne izboljšave zajemajo še aktivni M Diferencial, M Servotronic krmilni sistem in adaptivno vzmetenje, razvito posebej s strani M oddelka. Zaradi izjemne zmogljivosti in zajetne mase avtomobila je že standardno na avtomobilu izjemno zmogljiv in prilagodljiv zavorni sistem, ki pa ga lahko še nadgradimo s karbonsko keramičnim.

Iz vidika oblikovanja lahko trdimo, da je prednji konec ostal identičen kupejevski različici. Po celotnem avtomobilu lahko najdemo zanimive detajle kot so aerodinamična vzvratna ogledala, karbonska streha in lahka 20 palčna platišča, videz pa lepo zaključijo agresiven zadnji odbijač, integriran zadnji spojler ter štiri izpušne cevi.

Za še bolj ekskluziven videz, si lahko kupci omislijo M Carbon zunanji paket, ki avtomobilu doda širok asortiman karbonskih komponent, ki vključujejo pokrove vzvratnih ogledal, zadnji difuzor, zadnji spojler in vložki v prednjih odprtinah za zajem zraka. Skupaj popestrijo avtomobil do te mere, da izgleda res brutalno in le še dodatno poudarijo naravno eleganco tega modela.

Če se prestavimo v kabino lahko poleg standardne postavitve, ki jo najdemo v običajni seriji 8, najdemo tudi širok nabor M dodatkov in detajlov. Najbolj opazni so zagotovo M športni sedeži, M usnjeni volanski obroč ter vizualno zelo privlačno usnjeno prestavno ročico. Različica Gran Coupe ponuja tudi mnogo več prostora v drugi vrsti, kar pomeni, da boste izjemne pospeške sedaj lahko delili tudi s prijatelji ali družino.

Za tiste, ki si želite še nekaj bolj ekskluzivnega je za vas BMW pripravil različico M8 Gran Coupe First Edition, katere proizvodnja bo omejena na samo 400 primerkov. Zunaj je avtomobil odet v posebno BMW Individual Aurora Diamond Green metallic barvo z zlatimi poudarki, dodatno pa ima še unikatna platišča in Taruma rjavo Merino usnje v notranjosti.

Cene za Slovenijo zaenkrat še niso znane, zagotovo pa bo cena polno opremljenih primerkov krepko presegala mejo 200 tisočakov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code