BMW nadaljuje v svojem stilu visoko zmogljivih hibridov, zato bo tudi X5 še zmeraj pod pokrovom skrival konkretno količino konjskih moči: 2,0-litrski štirivaljnik z 245 konji in električni motor s 113 KM skupaj proizvedeta 313 KM in 450 Nm navora, uporablja pa tudi 8-stopenjski samodejni menjalnik, s katerim do stotice pridrvi v 6,8 sekunde.
X5 xDrive40e predstavlja mejnik za bavarsko podjetje, saj je to prvi hibridni model, ki uporablja štirivaljni bencinski motor z elektromotorjem, 9 kWh litij-ionsko baterijo in osem-stopenjski Steptronic. Oblikovanje se za električno izvedbo ni veliko spremenilo; sedi na aluminijastih 18-palčnih platiščih, ovitih v 255/55 R18 pnevmatike, za sprednjim levim blatnikom ima sedaj loputo za električni priklop, njegova teža pa znaša 2.230 kilogramov. Njegova najvišja hitrost je elektronsko omejena na 210 km/h, če ga vozimo izključno na električni pogon pa ima hitrost omejeno na 120 km/h, njegov doseg pa znaša približno 31 kilometrov.
Kar je najbolj pomembno so številke porabe in emisij: 3,4-3,3 litra porabi na sto kilometrov, emisije pa znašajo le 78-77 g/km. Litij-ionska baterija je nameščena pod prtljažnim prostorom, s katerim je slednji še zmeraj zelo radodaren s 500 do 1720 litri prostornine. Baterija se v domačem gospodinjstvu napolni v 3 urah 50 minut, če pa imamo za vozilo BMW i polnilec, se X5 hibrid napolni v le 2 urah 45 minut.
Pogonski sklop se lahko uporablja v treh različnih načinih: Auto eDrive stremi k najbolj učinkovito uporabo zmogljivosti; Max eDrive predstavlja vožnjo na izključni električnem pogonu; Save Battery pa ohranja in dviguje napolnjenost baterije, da se jo lahko uporabi kasneje. Tri hibridne načine se lahko kombinira s klasičnimi Comfort, Sport in Eco Pro nastavitvami šasije.
Proizvodnja bo potekala v Spartanburg obratu v Južni Karolini, kjer sicer izdelujejo tudi klasičen X5, X3, X4 in X6. Svetovna premiera BMW X5 xDrive40e bo potekala čez nekaj tednov na letošnjem šanghajskem avtomobilskem salonu.